Leia_København Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 I går var jeg til HSG skanning - uff det gjorde vondt. Ble knallvarm, kvalm og svimmel da legen sprøytet konstrast opp - gjorde det ekstra vanskelig da jeg har krafitig foroverbøyet livmor - men heldigvis spredde kontrasten seg super fint.... I hele går kveld var jeg i sterke smerter (mens aktig) og med lav energi men det var forventet så jeg tok smertestillende men nå har jeg fortsatt vondt...er dette normal? Har noen opplevd det samme?
Suksessterta *gravid* Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Hei, ja, jeg hadde en lignende opplevelse. Selve HSG'en gjorde kjempevondt og jeg hadde ganske sterke murringer og var uvel resten av kvelden. Var bedre dagen etter, men murringer da og. Ble advart om dette paa forhaand saa regner med at det er normalt Haaper det gaar over og at du foeler deg bedre snart!
Leia_København Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2010 Jeg fikk ikke beskjed at det kunne være veldig vondt bare at det kunne være ubehagelig....ja ja danskene underdriver ( bor i Køben) Jeg var meget uvel samme dag + dagen etter - kjenner fortsatt litt men det er nok mest for at jeg har en meget fremoverbøyet livmor som gjrde at de skulle ha ekstra trykk på (au au) - ja nå bør det jo være litt lettere ....hvis det var noe blokkasje er det ihvertfall vekk nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå