*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Vi er en familie på 3. To voksne og 1 barn. Etterhvert skal vi ha et barn til. Vi har 200 000 ca til bilkjøp, hvilken bil anbefaler dere? Mørkt interiør(er så lei lyst interiør i bil), sprek og god motor, gjerne automatgir, stasjonsvogn, og nyere enn 2002 modell. Kom med anbefalinger:)
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Vi skal kjøpe ny bil nå, og vi vurderer volvo v70. De er det god plass i. Nå er vi glad i volvo da. Har en s80 sedan og v40 stasjonsvogn. Vi bytter ut stasjonsvogna. Volvo er også sikre biler.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Anbefaler Skoda Octavia stasjonsvogn- kjempegod plass i bagasjerommet (to vogner, pluss MYE annet stæsj f.eks), billig i drift og en god motor- ifølge ekspertene får man mye bil for pengene her. Kjøpte selv en meget pent brukt 2003-modell i høst, for 110 000, så hvis dere ønsker å bruke 200 000 har dere jo litt å gå på =) "Skoda Octavia er et av de beste bilkjøpene i Norge", les mer her: http://www.dn.no/dnBil/article1636831.ece
Rødhette <309+<312 Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Vi har en volvo v50, er kjempe fornøyd :-)
IAdor Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 Hvis du virkelig ønsker god bil for god penger så hadde jeg ikke nølt med en ford mondeo eller en toyota, enten avensis eller corolla. En ford mondeo har god plass bak og god plass innvendig. Modellene fra 2000 oppover er veldig gode biler stasjonsvogner. Skoda Octavia hadde jeg ikke kjøpt, de var fryktelig gode for mange år siden, men ikke nå.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. juni 2010 #6 Skrevet 16. juni 2010 ehhm? Har du lest artikkelen over her, fra i fjor? (og det er bare en av mange lignende skryte-artikler om denne bilen).. Nei, Skoda Octavia er virkelig en KNALL bil, det kan du være trygg på=)
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 16. juni 2010 #7 Skrevet 16. juni 2010 Vi er veldig fornøyd med vår Opel Zafira,med automatgir...
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 16. juni 2010 klarer ikke bestemme oss vi... Tviler ikke på at Skoda er en veldig bra bil,jeg personlig syns bare ikke den er noe fin. Man skal jo syns bilen er fin å se på også.. Liker Audi og Mercedes veldig godt jeg da. Har en BMW nå, men den er så liten... Eneste som irriterer meg grønn er all den teaken som er i Mercedes. HVORFOR det? fysj, det er jo så stygt! Volvo er også er fin bil:) Aller mest ønsker jeg meg en Volvo xc60 eller 90, eller BMW x3/x5 eller Audi q5. Dette er biler jeg bare kan drømme om, når de ligger på alt fra 600 000 til 1 000 000kr! Men tusen takk for tips jenter. Skal kikke videre, syns i grunn Peugeot 307SW er en veldig fin og praktisk bil også veldig + for å kunne koble ut airbag foran og at setene kan legges ned en og en i baksetet.
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 16. juni 2010 #9 Skrevet 16. juni 2010 Peugeot 307SW er en flott bil, men baksetene står i sånn ca 90* vinkel, veldig ubehagelig, og ubehagelig for barna når de skal bruke bilstol med bilsele (forovervendt).. Jeg er glad i Opel, og vi skal selv kjøpe Zafira 7 - seter.. Da har vi plass til alle bilbarnestolene + vogn og litt ekstra
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 17. juni 2010 men de kan jo legges ned? altså man kan jo legge ryggen på de litt bakover... kunne iallefall det på den peugeot 307sw jeg kikket på... uansett så vil jeg ha bakovervendt bilstol,det er et kriterie at det skal være plass til det. men regner med det blir audi eller passat. der er det god plass:-) takk for tips jenter:-)
aloha83 Skrevet 17. juni 2010 #11 Skrevet 17. juni 2010 Det er ikke meningen å være slem nå, MEN....hehe...humrer litt for meg selv. 200 k til bil og drømmer om svære suver... X3 er nok like liten som den du har i dag(regner med at du har 3'er siden den er så liiiten ) ??), så da er vel den utelukket. X5 er litt større, men mindre enn en 5-serie, og med 1 1/2 meter i lastehøyde er den ikke særlig gunstig. Det samme gjelder jo for Volvo og Q5, dog med litt bedre plass. Ser du vurderer både audi og passat. Da burde ikke valget være vanskelig siden du må opp i a6 for å få plass til litt mer enn vogna. a4 er kjempeliten inni, desverre. Jeg ville tatt et raskt søk på finn.no for å se hva som er aktuellt....kanskje du bare behøver å spare litt mer for å få 'drømmebilen'? Lykke til!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #12 Skrevet 17. juni 2010 hadde du lest så ser du at jeg skrev at det er biler jeg bare kan drømme om siden de er lang over mitt budsjett i pris sånn generelt. hadde heller ikke giddi å brukt 500 000 på bil. Det er altfor mye penger. Nå endte vi opp med en audi a4 1.8 turbo quattro s-line. Den er ikke så liten den nei, god plass til vogn og det som vi trenger å ha med oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå