Lullunutu Skrevet 22. juni 2010 #26 Skrevet 22. juni 2010 Navn/nick: Liss Alder:25 Bosted: Troms Sivilstatus: Samboer Yrke: Servicemedarbeider Barn fra før: Ja, 1 gutt født 08 Prøveperioder: 4 Hjelpemidler: Ingenting, vurderer bidro, wj og ELtester.. Prøverhistorie: Fjernet p-staven i feb. fikk mensen i mars, og har hatt regelmessig mensen side. Fikk satt i p-stav som du kan fjerne når du ønsker å bli gravid og da kan du bli det med en gang. Har ikke hatt noe pliktsex, men vi er veldig aktive, så har lagt inn aksjer ofte. Er ikke før denne mnd at jeg har begynt å se på nårtid jeg faktisk har EL, så denne mnd er jeg spent. Bare 9 dager igjen til IKM, hadde EL for 4 dager siden (tror jeg, kjentes slik ut), så nå går jeg bare å venter på å merke noe (hadde mange symptomer sist på at jeg var gravid):-)
LØVEN1 Skrevet 22. juni 2010 #27 Skrevet 22. juni 2010 Hei, bor i Bergen med en gutt på 2 år. Samboer og jeg er veldig klare for et barn til, men er allerede inne i vår 8 pp (puh!) blir så lei. Fikk pergoresept hos gynekolog sist, men det viser seg at de er utsolgte hos leverandør i flere uker. Hadde en SA i september og etter dette har det ikke skjedd noe. Håper at spiren sitter snart!
IreneUtålmodig Skrevet 25. juni 2010 #29 Skrevet 25. juni 2010 Navn/nick: Irene Alder: 26 Bosted: Fredrikstad Sivilstatus: Samboer Yrke: Arb.ledig Barn fra før: 1 sønn på 3 år Prøveperiode: Første mnd vi prøver Hjelpemidler: Ingen untatt babycomp Prøverhistorie: Ingen spes historie enda
Peispå! Skrevet 27. juni 2010 #30 Skrevet 27. juni 2010 Navn : Line Alder: 31 Bosted: Trondheim Sivilstatus: Samboer Yrke: Hud og Kroppsterapeut Barn fra før : Jente født 1.nov -07 Prøveperioder : 2(3) fikk ikke prøvd så hardt i 1.pp etter MA i april. Hjelpemidler : El-tester. Har akkurat tatt min første fotsoneterapi-time. Prøvehistorie : Har blitt gravid på 2/2 forsøk tidligere..Altså bare 2 runder i bingen som har resultert i 2 graviditeter..har vært kjempeheldig slik, men siste graviditet resulterte i en MA i uke 14. Kroppen har kommet seg raskt igjen, så nå er det bare å stå på så man kan få sin etterlengtede nr2 :-) Prøver å være realistisk mht at det faktisk kan ta tid å bli gravid igjen, men har vært bortskjemt da.. Krysser fingrene for oss alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå