Gjest LilleDina + 2englebarn Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Ja, etter vår 4 pp etter at vi mistet, så er jeg her igjen, nervøs og redd, men utrolig glad.. Prøver å dempe gleden frem til 2.trimester.. Men noe glede må man jo ha
..snøklokke.. Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Hei LilleDina, det var kjekt å se at du er gravid igjen. Krysser fingrene for deg:)) Var ikke dette en måned dere tok det litt med ro og, mener jeg har lest det et sted. Pleier ofte å sitte da, de spirene:) Sees i 2 tri etterhvert! Jeg er nå i min uke 15, tiden går fort!
Gjest LilleDina + 2englebarn Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Hei Mumitroll! så moro å treffe på deg igjen joda, det stemmer det, denne månden har vi ikke egentlig prøvd, det startet å gå oss begge på nervene, så vi tok et opphold, og resultatet ble jo det vi hadde håpet de 3 første pp kroppen er en underlig greie! hehe Oi, du er så langt å ja, kan jo stemme det bare tiden som har flydd forbi, mens den nå har krøpet saktere enn en sneggle i motvind
Miss Snow Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Oioi! Det var jammen bra jeg snek meg innom her en tur, så jeg fikk med meg dette! Gratulerer sååååå mye! Krysser fingre og tær for at du får et fint svangerskap! Jeg er 18+1 idag, og tiden siden jeg sto med testen i handa i midten av mars har virkelig gått fort. Det gjør den forhåpentligvis for deg også nå!
Gjest LilleDina + 2englebarn Skrevet 19. juni 2010 #7 Skrevet 19. juni 2010 Takk Miss Snow herlig å lese at du er så langt alt! det fortjener du virkerlig! Skal bli glad når første kontroll er over, legen fra sykehuset skulle ringe meg om den, inntil hun gjør det, så blir det vist lite søvn på meg.. Skal forhøre meg om UL mellom uke 8-10.. Kanskje jeg kan puste igjen da!
Miss Snow Skrevet 19. juni 2010 #8 Skrevet 19. juni 2010 Det går helt sikkert bra på kontroll, men jeg forstår godt at du er urolig fram til du har sett at alt er bra. Sånn var jeg også, uten å ha vært igjennom det du har vært igjennom. Vi var på tidlig privat ultralyd i uke 12 og så et lite krek som så ut som det skulle, men allikevel er jeg nervøs før den ordinære ultralyden om halvannen uke. Håper alt fortsatt ser like bra ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå