Gjest LilleDina + 2englebarn Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Jada, i går var 15 juni, dagen vi ble enige om å teste. Hadde da gått 5 dager siden IKM, og dagen for mine 22 leve år Tok testen på eftaen i går, to CB digitale, og innen 1 minuttet hadde gått, så viste begge to GRAVID!!! Turte ikke håpe denne pp, men den satt som et skudd. Ringt til sykehuset da, på gyn.avdeling, slik vi avtalte med overlegen der. Hun ringer oss på fredag for å avtale time.. Jeg er sjelven i hele kropppen, og er både overlykkerlig... og livredd. Er så skeptisk for den tanken jeg har nå, tanken på at jeg kan miste, tanken på at det kanskje er tvillinger igjen.. Men til syvende og siste, så gleder vi oss stort Denne gangen skal vi tie om det de 3 første måndene.. Eneste som har fått vite det, er min ene søster, tror det gjør henne godt å ta del i hemeligheten vår Skal snuse litt på første trimester gruppa, men vil nok dukke opp her også, se om det er flere som følger med snart håper virkerlig det, dere er jo en knall gjeng!
Carina har to små gull Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Gratulerer så kjempe masse Denne gangen skal det nok gå bra skal du se. Du får ha kjempe masse lykke til i svangerskapet og prøve å kose deg så godt du kan: Stor gratulasjonsklem fra
Gjest LilleDina + 2englebarn Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Tusen takk Carina81.. Håper på å kunne slappe godt av ja, er jo ikke bra å stresse for mye heller.. Får vel prøve å leve så normalt som mulig. Og håpe at ikke så alt for mange oppdager spira vår med det første.. Dryser masse baby støv til dere alle her!
Fru Tuttemor Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 GRATULEEEEEEEEEEEERE LilleDina :):):) Lykken smiler til oss begge denne gangens skal du se Når har du termin?Jeg har den 23 februar ifølge babyverden sin kalkulator.. Jeg holder meg her jeg også hos denne flotte gjengen,syns det er skummelt inne på første tri,er mye negativitet syns jeg å det orker jeg ikke..Er innom terminklubben å ser men ikke noe aktiv..
Gjest Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 Så utrolig deilig å lese! rett og slett =) Blir like glad hver gang jeg ser det har klaffet for noen av oss ^^ Kos deg masse i tiden som kommer!! :-D Og ikke minst: gratuleeeeeeerer ;D
Gjest LilleDina + 2englebarn Skrevet 16. juni 2010 #6 Skrevet 16. juni 2010 Gratulerer du også da Tutta Terminen min blir 20 februar, etter utregning fra første dag i siste mens 1.trimester gruppa er rett og slett skummel, for mye der inne, og man blir redd for å leve, mens man går gravid.. Nei, vil nok ikke være stort der inne gitt! hehe
Bringebærmamma 160611 Skrevet 16. juni 2010 #7 Skrevet 16. juni 2010 Gratulere så mye ;-D Unner deg virkelig at det går bra denne gangen, og det vil det og skal du se ,-) Stooooooor klem ,-)
Fru Tuttemor Skrevet 16. juni 2010 #8 Skrevet 16. juni 2010 Åh morro,da har vi jo få dager mellom termidatoene da:) blir morro og følge hverandre,om du blir her inne å titter og oppdaterer oss av og til da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå