Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde jo blødninger på mandag, men UL i dag viste at alt var "i sin skjønneste orden", for å sitere gynekologen. :) Et lite fnutt på 8,3mm, med et hjerte som slo og hvor alt så bare fint ut. Termin ble satt til 3. februar, noe som stemmer helt overens med hva jeg har regnet meg fram til ut fra da jeg tror jeg hadde EL (har lange og uregelmessige sykluser). 6+5 i dag.

Det er enda langt igjen, men jeg tillater meg å senke skuldrene litt nå. Veldig godt å se at alt står bra til foreløpig, i alle fall! Jeg skal ut på (mistenker jeg, av erfaring) humpedumpeflytur med Widerøe i morgen, jeg skal krysse halve Nord-Norge per Widerøe, heldigvis sa gynekologen at jeg kunne ta postafen... Så nå har jeg kjøpt inn et skikkelig lager, og håper at jeg kommer meg gjennom helgas reunion på en noenlunde ordentlig måte. Hurra!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!!! Gratulerer:)

Jeg lurer på en ting, tok du ul hos legen din eller måtte du ha henvisning til en gynekolog?

Skrevet

Jeg fikk henvisning til gynekolog fra min fastleges vikar.

Skrevet

Jaaaa, så bra!! Jeg hadde go'følelsen hele tiden jeg som sagt- dette blir'e baby av skal du se;)

Skrevet

Det ser i alle fall bra ut så langt! Jeg har guttefølelse denne gangen - noe som antakelig betyr at det blir jente, jf min veldig dårlige intuisjon. ;)

Skrevet

Åh det var kjekt å høre. Glad på dine vegne :)

Skrevet

Så flott! Det var godt å høre.

Så fint at størrelsen samstemte med dine teorier om når unnfangelsen fant sted! Det tyder på at dette går bra! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...