Gå til innhold

er det noen som kjøper vogn brukt?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også kjøpt brukt vogn. Den er litt slitt, men det opplyste også selger om. Synes ikke det gjør noe at vogna ser brukt ut, hvis jeg sparer 5.000,- på det. Er kjempeglad for vogna jeg:) Vet jo at den i mitt tilfelle blir brukt ganske lite. Og så er det masse andre ting å bruke penger på:) Hus og hjem for eksempel- det er min lidenskap:)

Annonse

Jeg har kjøpt baggene til vogna mi brukt, og en ekstravogn som jeg har nede hos min mor i Krsand.. Syns eierene har vært veldig ærlige begge gangene jeg kjøpte, og jeg syns jeg fikk mye for pengene.. Baggene mine er brukt til to tvillingpar før meg, men de brukes jo så kort av gangen så var kjempefine ennå.. Den andre vognen fikk jeg til 300 kr og var slitt av sol, og det stod det opplyst om.. Men for 300 kr syns jeg at det er en flott ekstravogn som kan brukes til mine gutter også i de dagene vi ferierer i Krsand.. Syns ikke det har vært farlig å kjøpe noe brukt, har også kjøpt brukte senger og lekegrind, spart mange tusen og det har stått i annonnsene at det er fint og nesten nytt, og det har vært det =)

vi har også kjøpt brukt...men samme vogn vi hadde stt oss ut i butikken da:) bare myye finere farge på bag enn de som føres i buttikken nå:)

sportsdelen er ubrukt..kun brukt adapter til bilstol... og bag av en annen selger brukt i 5 mnd...sparte tilsammen 4000 vi så er stoor fornøyd med det må jeg si:)

Vi har kjøpt brukt, og sparte over 5200 på det! :)

Jeg var fast bestemt på at jeg ville ha Emmaljunga Edge Duo i sort eller mørkeblå med sportsunderstell, og var sikker på at for å få det så måtte vi kjøpe ny, trodde aldri vi skulle finne en som stemte akkurat med "kravene" mine på finn.no, men joda! Fikk kjøpt en veldig pent brukt 2005-modell til 2500 kr. :)

Har ikke fått brukt vogna enda, siden lille fortsatt er i magen, men jeg er så langt veldig fornøyd, den ser kjempeflott ut til å være hele 5 år gammel. Fortsatt veldig fin i fargen, lite slitasje, knirker ikke..

Neste gang derimot, da skal jeg spandere på meg en heelt ny vogn :)

Vi har kjøpt brukt søskenvogn å sparte 4-5000 på det.. hadde aldri hatt mulighet til å kjøpe vogn om vi ikke hadde funnet brukt.. Eg var heldig å finne akkurat det merket eg ville ha og i en kjempe fin farge...

Tror mange selger vognene pga mangel på lagringsplass..eller at de i utgangspunktet ikke skal ha flere barn.. å hvorfor ikke selge vogna til

noen som har bruk for den når det er så dyrt å kjøpe ny vogn..

det er mange fine vogner på bruktmarkedet...spesielt på finn.no har eg sett mange...anbefaler sterkt å kjøpe brukt...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...