Gjest Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Har bestilt takkekort i ammetåka:P hehe...bestilte hos fotoknudsen, bildene er 10x15 og jeg synes de ser litt _jalla_ut..ser ut som om man har laga de selv, de er så tynne og SMÅ!Lurer på om jeg skal bestille nye?hva ville dere gjort?synes det virker så gjerrig de kortene:P
Gjest Kira06 Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Da er vi to!!! Hehe... Jeg bestilte også fra Fotoknudsen, og ble super misfornøyd. Det var takkekort etter dåpen jeg lagde, og i tillegg til å være små så hadde beina blitt kuttet av. Håpløst! Men ettersom jeg først hadde sendt ut takkekort for gaver når hun ble født, så julekort med henne på og i tillegg skulle sende disse rett etterpå, så ga jeg f.... Tror folk bare synes det er hyggelig å få noe i posten.
Gjest Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 hehe:P hvor bestilte du de andre korta fra da?finner liksom ikke noe annet...:S
Romeren Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Du kan jo prøve Foto Jørgen. Jeg har vært rimelig fornøyd med kortene jeg har fått fra dem. (www.fotojorgen.com)
Elinlita Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 http://www.kortshop.no/ Jeg er kjempe fornøyd med de vi fikk herfra
MillaCamilla Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Anbefaler også www.kortshop.no Super service og nydelige kort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå