ungmor_89 Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Hei I går og i natt og nå på morran i dag hadde jeg så utrolig vondt i magen. Sterke mens smerter egentlig.. Det har ikke kommet noe som helst blod bare gjør vondt.. Roa seg igjenn nå... Er dette en helt vanlig del av graviditeten? noen andre som har opplevd dette? Tror jeg er 6+3 på vei
lille_spira Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Trur du kan ta det helt med ro, det er ganske vanlig Hadde det slik ca uke 6 - 8. Var mye oppe om natten, og smertene kom og gikk. Var sinnsykt vondt :S Men det går over Er bare livmoren som vokser... God bedring
lille my``venter og venter`` Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 det er normalt,er 4+1 og har også sterke menssmerte lignende smerter.var hos gyn i dag, han sa det var normalt.han sa det bare er livmoren som utvider seg. har det mest på natta. Lykke til.
GORDONSETTER Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Jeg er bare 5 uker på vei, men jeg har hatt dette hele tiden. Syns at det er værst akkurat nå denne uka. Håper på en bedre uke i uke 6. Samtidig er dette veldig normalt, hadde man ikke hatt disse smertene hadde jeg vært mer skeptisk. Livmora vokser og det skal kjennes. Smertene er tegn på sunnhet:) Skal nevnes at jeg har en sønn på 11 år og da jeg ble gravid med han, hadde jeg slike smerter frem til uke 12 ca.
Gjest Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Har hatt det endel jeg også. Menssmerter i både mage og rygg. Pluss stikninger i magen. Er 8 uker i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå