Gå til innhold

titter inn fra "bli gravid": falsk positiv test 8 DPO?! (bilde)? Hjelpes!!

Anbefalte innlegg

Her er bildet:

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/578454/offset/2

Som jeg skrev i et innlegg tidligere i dag så tok jeg en test med veldig konsentrert morgenurin i morges. Desverre kom det urin over MAX-grensen og lurer på om det kan ha ført til en falsk positiv test på noe vis? For som dere ser så er det jo tydelig 2 streker på bildet....

Tok en ny test (annen type) i dag morges, den ble negativ..

så skjønner ingentiiiing jeg nå!?

Setter stor pris på innspill fra dere jenter!! : )

Er såå spent nå.... huff :b

Fortsetter under...

Hmm, jeg ser teststreken tydelig, men samtidig er den jo ikke hel, så vanskelig å si noe sikkert.. Men jeg selv ville nok tolket den som positiv, men ventet noen dager for deretter å ta en digitaltest.. Vent en ukes tid...

Takker så meget for svar! =)

Kjekt med noen symspunkter, for er så vanskelig å vite hvordan jeg skal tolke dette :b

Men teststreken er på en måte hel skjønner du.. den bare er veldig ujevn i farge.. altså at fargen liksom er sterkest på midten og gradvis svakere ut mot kantene.. er litt dårlig bilde, så er vanskelig å se..

Hm, ja, det er nok bare å vente og se, lite annet man kan gjøre... men er så vanskelig å la være å teste i mellomtiden..:b huff, denne ventetiden...

ta en digital gravid/ikke gravid test :-) da får du det svart på hvitt og jeg føler at den er sikrere ... :-) jeg fikk negativ på strek sist og positiv på digitale og jeg har en datter på 4 mnd så..... :-)

anbefaler www.billigeteste.dk. - da kan du teste i vei uten å betale noe særlig for det. Jeg brukte disse testene med førstemann, og nå med nr to. Min søster har også brukt dem til 3 svangerskap. Helt til å stole på, og superbillig. - CB-testene koster jo skjorta ,- kan ikke teste i tide og utide da.. :-)

Men nå er det kanskje sent å bestille disse testene - hvis du allerede er gravid:)

er nok sånn at testen kan vise feil dersom du kommer over max-streken med urin..

Ellers er det jo sånn at selv en meeeget svak strek nr to betyr at du er gravid. - min strek den første gangen jeg testet nå var så svak at jeg måtte se veeeldig godt for å se den.. men den var der - og jeg var gravid ja. Det er fordi hcg-nivået er lavt i starten, (det som slår ut på testen), - men det blir høyere etter noen dager. - og da er det jo bare å teste igjen hvis en vil være sikker.

Lykke til

Jeg gjorde akkuratt det samme med akkuratt samme type test . overskred max grensa. Og min også viste to streker. jeg tok ny test med en gang, og den også ble positiv. så jeg vet ikke. ta flere tester å se. Du må vel kanskje se bort ifra den hvis flere blir negative.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...