Gå til innhold

legger tarot først om noen vil lese meg:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med klar med tarotkort om noen vil bli lest i detaljer..:-) Vil også bli lest!

Audrey

Skrevet

Hei, jeg vil gjerne bli lest, men kan desverre ikke lese deg da dette ikke er noe jeg har greie på og ikke eier jeg slike kort heller:-)

Skrevet

Hei,jeg kan ikke lese deg, men hvis du vil eller har tid, så kan du lese meg?

er født 04.12.76. lurer på hva som kommer til å skje i fremtiden. får jeg en fast jobb snart?

Hilsen M

Skrevet

Jeg kan ikke lese deg, for jeg kan ikke noe om tarot, men hvis du har lyst til å legge tarotkort om meg, hadde jeg blitt kjempeglad!

Født 04.08.79

lurer på om jeg får flere barn/når/gutter/jenter/antall, og fremtidsutsikter generelt... Når det gjelder fremtidsutsikter vil jeg ikke vite negative ting du ser, kun positive!

Håper du vil!

Skrevet

Jeg er forresten født 04.11.82

Lurer på kjærlighet, og jobbsituasjon, kommer jeg til å greie å finne meg en ny jobb eller må jeg bare ta til takke med den jobben jeg har som jeg snart skal tilbake til etter endt permisjon? Hva passer jeg til å drive med? Flere barn i fremtiden?

PÅ forhånd takk!

Skrevet

Jeg kan heller ikke lese på deg, fordi jeg brant kortene mine for et par mnd siden. Men jeg savner de og vil gjerne du legger på meg. Jeg ønsker å vite om min åndelige utvikling. Og utfallet av prosessen jeg er i nå.

Fødselsdato 04.11.76

Skrevet

Jeg er også født 04.11 men i 84:)

Jeg lurer på jobbsituasjon. Er nyutdannet og lurer på om det dukker opp noe jobb til meg i nærmeste framtid:-)

Skrevet

Morsomt, alle her er født den 04., og tre av oss 04.11 :-)

Skrevet

Skulle gjerne lest deg, om jeg ikke hadde glemt kortene hos kjæresten

Men lyst å ta et horoskop på mg for neste uke??

f 15,05,84

Skrevet

Hehe, vi er nok veldig spirituelle og åndelige vi da som er født på den datoen:-)

Skrevet

Jeg kan legge kort på deg :)

Hva vil du vite Audrey?

Jeg vil gjerne vite hvordan "saken" utvikler seg og ender ;) fdato 040575

Hilsen "s"

Skrevet

Observang du er Monajenten:-))

Jeg leste i nummerologi at de som er født den 4. har valgt å løse mange problemer i livet. Mye av den karmiske gjelden skal gjøres opp.

Nå kan jeg ikke noe om nummerologi, men har bare bladd såvidt i en bok om emnet. Men for min del kan det absolut stemme. Hilsen 04.11.76

Skrevet

Hei "s" ,,23:28

Jeg vil vite hva som skjer med kjærligheten og litt hva jeg har i vente nå framover...

Meg 30 januar .85, Han ; 06 okt. 73...

Dette får jeg opp om "saken" ;

Det gjelder en slags blokkering, eller noe du står imot for tiden.. Noe du står opp for deg selv, og det er mye håp rundt det fra din side. Du håper på at det skal ordne seg, at det skal bli "fred" , harmoni..

Du er en kvinne som er svært omsorgsfull , varm person , og jeg lurer på om dette gjelder et barn elle er det partneren din som du skille deg fra? Du har masse energi som du bør benytte deg av... Jeg ser at det vil løse seg med "hjelp" utenifra, enten det er venner eller familie. Du bør søke deg all støtte du kan få i hva enn dette gjelder( får det ikke klart opp) Jeg ser også noe sykdom her i bildet eller at noen føle seg veldig trøtt og sliten.. Men det er en mening med dette, og glem ikke å se på helheten..Jeg vet ikke hva dette gjelder , men jeg ser at du vil stå sterkt - alene i framtiden, du vil føle deg sikker på at du gjorde det rette..!

Men stol mer på deg selv ( om dette gjelde deg)

Håper dette var til hjelp..

Audrey

Skrevet

23:21 her, kan du være så snill å spå meg? Har alltid lyst til å bli spådd og føler jeg trenger litt rettledning her i livet, vet liksom ikke helt hva jeg ønsker.

Skrevet

Audrey: jeg sovnet :)))

Skal legge kort på deg nå!

"S"

Skrevet

Hei igjen,

La et partnerlegg på dere:

Dine tanker om han er følgende: et frø er sådd. Føler at du har gode og positive tanker om denne og tenker på barn. Når han ser på deg så tenker han at han må være sterk. Være som en beskytter for deg.

Dine følelser for han er til tider usikre. Det kjennes som du drar på en byrde her som du ikke klarer å gi slipp på. Han føler lykke når han tenker på deg. Situasjonen hans har snudd da han møtte deg. Du har fått ting til å snu.

Det er som om du tviler på noe. Når jeg spør på deg hvordan du forholder deg til han så kommer døden opp. Døden er jo et symbol på avslutning og jeg føler du har dette i tankene. Kan komme godt sammen med kortet som kom opp på dine følelser for han 9 staver.

Han derimot ser på deg som livets håp. Du er stjernen i hans liv.

Når jeg spør om dere kommer dere over det som eventuelt ligger i veien kommer keiserinnen, vognen og 2 staver opp. Når jeg skal tyde dette så føler jeg at dere får en mulighet til å fortsette dette med mye suksess sammen.

Men du har et valg. og det er bare du som må ta det.

Skal legge et årslegg på deg for å se om det skjer noe du kan ha nytte av å vite :)

Klem "S"

Skrevet

Så en tilbakemelding på meg:

Blokkeringen er der helt klart. Jeg står fullstendig fast. Fred håper jeg også det blir men det kan dessverre ta litt tid. Saken er om barna og en mann jeg har "skilt" meg fra. Noe inni meg sier også at jeg skal få hjelp utenfra men vet ikke hvorfra? Kan det være en advokat, en klok dame eller en uventet venn?

Jeg vil nok klart stå alene i fremtiden i alle fall som mamma barna. Men ser og vet at jeg får en partner som støtter meg. At jeg må stole mer på meg selv vet jeg jo men det har tatt tid. Nå har jeg tatt en avgjørelse som går mot alt annet enn hva folk råder meg til men dette er mitt liv og jeg skal også leve det.

Takk for at du orket å legge kort. Hilsen "S"

Skrevet

Dette stemmer veldig bra inn! Veldig godt å høre dette.. Jeg har vært usikker på ham og vanske for å tro hans føleser for meg!! Men jeg e svært forelsket i denne mannen:):)

Vil du jeg skal legge mer kort for deg?

Supert at du vill legge mer kort for meg, er spent her :-)

Audrey

Skrevet

Oi ja jeg så en skilsmisse her, eller mistenkte det.. :)

Høres ut som det vil ordne seg for deg, og du gjør det rette. Virker som du vil stå sterkere alene enn med ham!

:)

Audrey

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...