Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da var det nok en gang en CPH tur som stor for døren.

Blir 2.IVF nå etter 5 negative inseminasjoner.

Har nå blitt enig med meg selv at går det veien denne ganger så er jeg bare kjempeglad.

Og går det ikke er det hvileperiode for kroppen neste syklus og en ferietur som nok blir til karibien i august.

Så for jeg hoppe på karusellen igjen i september.

Men som mye annet-planer er planer og kan fort endre seg ;)

Så nå er jeg ikke så stressa over dette forsøket. Hadde faktisk tidligere i uka tenkt å avlyse hele greia da jeg leste den franske rapporten om barn ved assistert befrukning. Men etter en lang samtale med cfc og min lege her så ble jeg beroliget.

Er nok ekstra ekstra urolig over dette siden jeg har mistet 2 barn fra før.

Men det er ikke noe genetisk i min kropp som har gjort det er iallefall fastlagt.

Så på fredag blir det CFC tur igjen for uttak og tilbake for innsett på mandag. Så er det bare å krysse alt som krysses kan.

Som sagt stresser veldig lite denne gangen over hele forsøket. Beskytter nok meg selv etter flere nedturer. Og det kan jo også være bra og gjøre det. Men etter innsett så kommer nok sikkert tankene og stresset over å håpe at denne gangen så går det.

Vi får håpe at sommeren er tiden vi alle skal lykkes :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Pippi9
Skrevet

Jeg krysser fingrene for deg - masse lykke til! :-)

Skrevet

Lykke til med forsøket!! Karibien høres forresten ut som en veldig god plan B skulle det ikke gå veien:)

Skrevet

Krysser fingre og tær jeg også!! Håper dette skal gå veien for deg! :) Uansett høres det jo ikke vondt ut med en tur til karibien heller da... :)

Skrevet

Masse lykke til :)

Håper du har en liten blindpassasjer i magen på karibienturen... :)

Kjenner igjen de negative opplevelsene dine og det å beskytte seg selv. Funket her! Denne gang - når jeg både drakk cola, kaffe og fortrengte det hele i det lengste - da satt Jackpotten! :) (Gjorde utrolig mye annet da...iform av medisiner, behandling og homeopati...)

Håper uansett du opplever det samme!!!

XXX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...