Gå til innhold

Sjanser som en 44 åring selv om jeg bare er rett over 30 :-(

Anbefalte innlegg

Tok en AMH prøve (antimüllerhormon) med resultat 0,3 (bør være 1).

Det forklarer nok at jeg kun har fått ut 3 egg selv med en dose puregon på 400ie. Med en så lav amh har man heller ikke gode sjanser til å bli gravid, men eter flere forsøk i Norge skal vi prøve i Danmark så vi gir ikke opp.

Vil anbefale at dere spør legen om å ta denne blodprøven, for den gir et bilde av hvordan det står til med eggreservene.

Fortsetter under...

Ikke gi opp, du kan likevell klare det:) Jeg vet ikke hva min ligger på, mn jeg vet det må være minst like dårlig som din. Jeg har fått ett eller to gg på mine forsøk, og eggene har heller ikke vert av god kvalitet. Jeg har det slik vertfall siden jeg var 18 år gammel (kanskje jeg alltid har vert sånn). Men som jeg har sagt tidligere, jeg har fått to vakre jenter tross forferdelig dårlig odds

Hei!

Vi har akkurat blitt utredet og funnet ut at mine amh er på 0,6, jeg fyller 39 år neste måned. Gynokologen min mener jeg har gode sjaner til å bli gravid med IVF og har nå søkt det offentlige om jeg får komme dit. Jeg er superstressa, og føler at verdiene synker hver syklus. Har blitt gravid på føste forsøk 2 ganger i fjord og begge gangene endt i SA. Siden jeg mistet i september har jeg ikke klart å bli gravid igjen. Nå er det bare å krysse fingrene...

Jeg fikk bare ut to egg...b-klasse...men sitter her med diiiiiiger mage og er 40++...ikke gi opp og ikke alle klinikker er like greie er min erfaring.

Anbefaler Hausken!

Lykke til!

Annonse

Takk for oppløftende svar jenter.

Ang AMH sa Aleris til meg at det ikke spilte noen rolle på hvilkn dag i syklusen man tok denne.

Nå venter vi på time hos Blakstad og så bærer det avgårde til Danmark. Har lyst til å teste hatching og evnt fragmentering.

.-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...