Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 ....jeg teller ned til uke 30, DET er min neste store milepæl!! =) Da er nemlig sjansene gode (over 95%) for at babyen klarer seg fint hvis den skulle være så uheldig å bli født allerede da- SÅ bare 4 uker igjen nå, juhuu:D
Gjest Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 vel, alle er forskjellige Jeg er 25 uker på vei og syntes det er kjempestas at det er hele 50% sjans for at hun overlever om hun hadde blitt født... Kos deg med graviditeten og nyt fritiden hehe de små kommer nok til å holde seg der inne i mange uker til for oss begge!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2010 Joa, overleve er jo en ting, men vil jo helst at hun skal slippe unna så mye varige men/ skader også da;) Uansett så holder de seg nok inni der i noen lange, gode uker til ja- jeg fikk jo min første 2 uker før termin, og håper at lillesøster har planer om å bli der inne minst like lenge!! 1 uke før termin hadde passet perfekt:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå