Gjest Kira06 Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 ... fordi i dag klarte jeg å sparke borti den, og brakk tåa. Slå den`a dere:)
Gjest eelis+kian Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 BRAKK du tåa??? For en hard vippestol du har da! Jammen godt jeg pakket vekk vippestolen her for en måned siden, haha :-D
Gjest Kira06 Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Jepp, lilletå er brukket og den ved siden av bristet. Haha..., snakk om flaks! Så nå går vippestolen her også bort gitt:)
November_rain Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Haha, det må jeg si. Like greit å gjøre det skikkelig når uhellet først er ute. :-) Har snublet i mini sin stol selv, men heldigvis er alle tær like hele. På tide å pakke ned stolen her også før det skjer en alvorlig ulykke. :-) God bedring til tærne dine. :-)
Hellobaby Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 LOL ! sorry... men d var jo litt morsomt da.. :-) Jeg har også brukket tåa en gang (ikke på en vippestol!), og d er vondt, så føler med deg, og håper d blir bedre snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå