Gå til innhold

Du vet at du er en litt sliten tvillingmor når...

Villemo -- Twins og Storebror!

Anbefalte innlegg

du hører en lyd som kan være babyene og sitter og ber til Gud om at det er en måke... :-P

Hvordan går det med dere damer? Mange av de som var her da jeg var innpå har vel muligens fått babyene sine allerede...

Tilstandsrapport herfra: Babyene er 4 mnd. har begynt å spise grøt og grønnsakspurè. Jenta snudde seg fra mage til rygg for første gang i går og har gjort det igjen og igjen og igjen :-P Gutten er litt mere bedagelig ;-) Har fått inn leggerutiner der de legger seg klokken 7 på kvelden og sover til i 6 tia på morningen. Får da flaske og sover til klokka 10. Herlig! Absolutt noe å glede seg til!! Livet med tvillinger er både strevsomt og fantastisk! :-D

Fortsetter under...

Hei :)

Så godt å høre at alt står bra til :)

Høres ut som du er mor til to fantastiske tvillinger :) Kjempe morro, og det som er så godt å tenke på er jo at de vil ha så god nytte av hverandre med årene som kommer :)

Fint å høre at du har gode rutiner som de snille barna følger.

Men du har nok helt rett i det du sier at livet med tvillinger kan både være strevsomt og fantastisk! ;:)

Ja, det er ikke lenge før jeg får nå. Det er snakk om dager eller timer.. Så blir spennende å jeg krysser fingrene for at alt går bra :)

Lykke til videre ;)

Heisann! Fikk de rutinene med å begynne med grøt. Steller og bytter bleier kl. 1800 og gir flaske og deretter grøt og putter dem i seng i 1900 tiden. I begynnelsen var det litt protester men gikk seg til ganske fort! grunnen til at jeg ville prøve var at de var drittsure og trøtte fra syv til 9 (var klokken 9 vi la dem tidligere) så da fant jeg ut at skal det være slik så kan dere heller legge dere.. Men anbefaler å begynne gradvis, få inn en eller annen form for rutine rundt leggingen og så legge dem kanskje i ni-tiden nå i begynnelsen? Evt. hvis de har en lur i løpet av kvelden før kl. 23 så bare legge dem rett i sengen da og se hvordan det går. Merket med eldstemann og nå tvillingene at med en gang de ble lagt i sengen om kvelden istedenfor å få en blund i stua så begynnte de å sove lenger i strekk, sikkert fordi de assosierer senga med natt. Så får det heller være at du må stå opp igjen i tolv-ett tiden å gi mat, du har da fått et lite pusterom! (Har hatt et lite steg tilbake her også, sikkert reaksjon på at de legger seg tidligere.. Har begynnt å våkne en gang på natta for å få mat.. Men pytt! Kl. halv 8 er alle ungene i seng og det er priceless uansett hva natten måtte bringe! :-P)

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...