Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Gutten min henger med hode når han sitter i setet. Noen andre som har erfaringer med det, og veit om noe som kan gjøre det bedre??
Mammatiljente-09<3 Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 jeg kjøpte det setet idag.. å på min stol går det ann å vippe stolen litt bakover..sånn at de ligger litt mer...
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2010 Hmm ossen type stol er det? Hva heter det? Trodde ikke det gikk ann jeg,gjør ikke det på min stol ivartfall!
ღMadame_mim ღ Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 Det går ikke an å vippe setet lenger bakover når det er festet i bilen, da blir det ikke riktig festet!! Det er mulig å legge ned setet når det ikke er i bilen eller bilen står i ro og dere skal ta en hvil! Jeg slet også med dette når jenta mi var nyfødt og ikke klarte å holde hodet sitt selv. Jeg løste problemet med å bygge opp setet med et teppe :-)
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2010 Han er jo ikke nyfødt lenger da.. Men 3 mnder, og det er nå han har begynt å henge med hodet. Hvor bygde du opp setet, Madame_mim? Tok du teppet under stolen eller oppi setet?
AmExx Skrevet 16. juni 2010 #6 Skrevet 16. juni 2010 Det er ikke fordi han vil opp og se da? Evt så kan du fjerne isoporen i hodeputene, og se om det gør saken ebdre! VI har hatt sleepsetet till begge vårres. Brukt det i forskjellige biler, og både med og uten isofixbasen. Har ikke hatt dette problemet... Bygge opp under med et teppe anbefales ikke, fordi da vil ikke setet være riktig sikret. Men hellingen på baksetet har mye å si... Hva med å feste noe i taket eller litt høyt oppe så han har å se på da? Iom han først har begynt med det nå er det sikkert fordi han ikke slapper av og legger seg bakover?
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2010 Jeg skal prøve å "legge" setet på en annen måte,sånn at det heller mer bakover. Kanskje det hjelper. Grunnen til at han gjør det aner jeg ikke.. Er vel kanskje fordi han er nysgjerrig. Er ikke godt å si. Men takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå