Lykkeligmamma:) Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Jeg hadde ikm lørd 12.6, egentlig. Men ble litt usikker på om mensen ville komme en uke senere siden jeg fikk positiv el test både på dag 12-13 i syklusen, og på dag 20. Vet jo det da kunne være fordi egget ikke slapp under første tegn til el, ,en derimot uken etter. Forventet da ikke mens denne helgen, men neste. Men på søndag kveld startet det med litt seig, rødlig utflod. (Beklager ) Å utover natten begynte jeg å blø, som om mensen skulle komme. Har veldig humørsvigninger, hadde da menssmerter som jeg har hatt i en ukes tid og veldig ømme og vonde bryster og har vært kvalm av og på i nesten en uke og vondt i korsryggen. Dette kan også være psykisk, eller andre grunner for dette. Samtidig som det jo er tegn på at mensen var påvei, og kom slik den da skulle ha gjort. Igår blødde jeg en del, som om jeg skulle fått mensen. men idag er det over. Tror ikke jeg er gravid, eller at dette kan være en festeblødning egentlig. Sikkert bare tull med syklusen etter MA i Mars, og derfor ikke helt normal mens enda. Pleier blø i 5-6 dager, og veeeldig mye. Men syns det er merkelig at jeg sluttet blø så raskt. Men festeblødning kan det vel ikke være siden jeg har blødd en del? Er ikke det bare liten blødning, eller bare rød utflod? Andre med festeblødning erfaringer???
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Ikke for å ta motet fra deg, men de to siste månedene har jeg hatt det akkurat slik. Mensen som varer i to dager. Det begynner med litt rosa sent den ene dagen, dagen etter vanlig mensblødning, for så å forvinne helt tidlig neste dag. Normalt pleier jeg å ha fem dager med blødning. Har ikke vært gravid i mine tilfeller. Håper det ikke er det samme med deg. Ta en test når du egentlig venter tr, så får du nok et klarere svar;-) Lykke til
Lykkeligmamma:) Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2010 Tusen takk for svar:) Neida, jeg mister ikke motet. Ganske, ja nesten helt sikker på at jeg ikke er gravid. Har ikke den graviditetsfølelsen jeg følte sist. Å når man har blødd så mye, så kan det jo ikke være mulig tenker jeg. Men må bare høre med dere Alltid blødd så mye, og i så mange dager før. Men har jo ikke helt hatt ordentlig mensen siden MAen heller da. Bare vært veldig småblødninger. Så er nok et tegn på at kroppen er tibake i gjenge igjen, og det er jeg jo veldig glad for. Har ikke startet noe prøving enda, så da er det vel bare å starte nå
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Lykke til med prøvingen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå