Gå til innhold

Alt ordner seg for snille jenter :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så glad!!! vi flyttet til ny kommune i april og var 1 mnd forsen på bhg hovedopptaket så sto på venteliste til etter at alle som hadde søkt til fristen fikk bhg plass.. har ei jente på 5 år og en gutt på 9 mnd.

lørdag 12 juni fikk vi svar om at vi hadde fått bhg plass til begge av ungene i samme bhg :) gjett om jeg var glad. Med oppstart i midten av august :D skal jobbe endel ekstra i juli så har stresset med å få barnepass kabalen til å gå opp.

Men så ringer bhg idag og sier at siden jeg hadde søkt fra juni 2010 av og bhg sånn plutselig fikk ledige plasser så kunne barna begynne med tilvenning 3 dager ifra imorgen av! :D også fullt av på mandag :) gjett om jeg ble glad. var sikker på at jobbingen i sommer kom til å gå i vasken eller noe slikt.. men det ordner seg for snille tålmodige jenter :)

så nå er det bånn gass bhg framover :D de skal ha 3 uker ferie i juli/august, men det går bra... har ikke begynt å jobbe fullt enda så da ordner alt seg :D

måtte bare få det ut :D

minsten er en raskt utviklet gutt som ikke har vondt av å begynne i bhg selvom han er 9 mnd :D han både sitter, kryper, åler, reiser seg etter ting, går rundt border, lener seg inntil sofa ol med ryggen og står slikt uten støtte og øver seg på å stå alene.. så det er nok rett før han går selv :D

håper alle sammen som ønsker bhg/dagmamma får ordnet seg til permisjon er over.. :D det lettet flere kilo fra skuldrene og mange bekymringer forsvant fra hodet :D weee...

ha en fortsatt fin dag folkens..

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira06
Skrevet

Gratulerer!!! Så deilig at det ordnet seg. Jeg har alltid også levd i troen på at det ordner seg for snille jenter:)

Her i kommunen er det helt motsatt i år, fordi de har åpnet en ny stor barnehage. Så både vi og flere på barselgruppen vår har fått telefon fra flere barnehager, med spørsmål om vi kanskje kunne tenke oss å ha barna våre der. Men veldig positivt at det er for mange plasse, fordi da blir det større konkurranse blant barnehagene.

Lykke til med tilvenning, går sikkert bra for både liten og stor:)

Skrevet

hehe det er jo litt kjekt da :D hehe..

jah tror nok det går kjempebra :D begge ungene er veldig sosiale :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...