Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Neste ledd i utredningen var PRØVERØR!! Fikk sjokk, ser på det som absolutt siste utvei... Ville helst prøve pergo først, så fikk kur.. Så får jeg sommeren på meg, skal tilbake i august og da blir det prøverør hvis det ikke har skjedd noe...! Skummelt det her.......
jente_80 Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Hei! Ønsker deg hjertelig velkommen til "oss" på forumet ass.befruktning over sommeren. Du går iallefall en spennende prosess i møte! Lykke til
Carina har to små gull Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Heisann Happy Du går jo en spennende tid i møte. Satser på pergo funker godt på deg Ønsker deg masse masse lykke til videre med prøvingen. Nå fortjener du spira di Klemmer fra meg
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2010 ÅÅÅÅÅ, såå GODE dere er! Tusen tusen takk Håper spiren vår sitter med pergo, må vente til neste pp før jeg får startet med det... Tilbake til gyn 16 aug, UL og bestemme hva som skjer videre..... Godt å få hjelp da... Glad for å ha blitt tatt seriøst! Gode klemmer tilbake <3
lykke c Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Så spennende, happy, men også skummelt! Hvordan gikk det med utredningen? Beklager at jeg ikke har fulgt med, har vært ekstremt lite her inne de siste mnd. Og nå eg jeg inne for å sjekke hvordan det går med DEG, og heldigvis fant jeg denne tråden din:) så hvordan går det? Har du begynt på pergo? Jeg er også ferdig med utredningen, alle prøvene var perfekte og gyn sa jeg skulle være stolt over meg selv. Eh, vel, blir jo ikke spesielt stolt over denn kroppen som ikke virker, da, men;) og han også sa at neste steg var ivf (han nevte ikke pergo). Men siden jeg for tiden er uten jobb, så tenkte jeg å la naturen gå sin gang noen mnd, så det blir kanskje ivf på oss også etter sommeren. Klem
J -76 Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 Lykke lykke til happy! Forstår det kanskje kom brått på, men nå er du virkelig et skritt nærmere lille spire. Kanskje det vil ta bort noe psykisk stress også, nå vet du at du uansett får hjelp. Stor klem J
lykkeliten1 Skrevet 21. juni 2010 #7 Skrevet 21. juni 2010 Hei dere! Kan ikke så veldig mye om dette tema, og har derfor noen spørsmål. Happy sier at neste skritt er( fått beskjed om det ihverfall) prøverør. Er det ikke slik at "alle " prøver pergotime og innvendig UL for å se om det er tette eggeledere først? Jeg skal til videre utredning i august/sept og blir jo litt overrasket når jeg hører dette her. Har du vært til UL evt andre us, Happy? Håper det går bra at jeg spør. Hva er forresten ivf? Er det samme som prøverør? Hva er egentlig prøverør? Settes mannes sæd inn i meg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå