Fru Tuttemor Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Jeg er gravid.....!!!!!!!!! jeg er 4 dager over ikm og torte endeli og teste etter å ha sprunget uødvendig mange ganger på do igår og idag for å sjekk om tr kom...Jeg skjelver gjør jeg,gubben er i nordsjøen så jeg håper han ringer meg idag....! Da skal han få litt nytt hejmmefra....
Gjest Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Så utrolig herlig å høre!!! =) Sååååå glad på dine vegne! GRATULERER! :-D
Rime Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Gratulere så masse!! Veldig glad på dine vegner!! Lykke til videre
Fru Tuttemor Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2010 Tusen taaaakk:D:D:D:DSnakk om å være lykkeli..... Masssssemassse babystøv til alle som vil ha:):):):)) Det jeg gjorde forskjell denne gangen fra de andre gangene(uten at jeg vet at det har hjulpet) var bidronninggele og wild yam,soneterapi(1 gang 4 dager etter El)Og sex to dager før EL Og null tro på at det gikk pga skivebom med EL og når han ikke var hjemme... *tar chandlerdansen jeg*
..snøklokke.. Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 Gratulerer:)) Jeg tror virkelig på dette wild jam greiene jeg, var akkurat likt for meg den måneden jeg ble gravid! Kos deg videre:)
Sizzy Skrevet 15. juni 2010 #7 Skrevet 15. juni 2010 Yeeees! Så gode nyheter!!! Hold oss oppdatert! =)
Sizzy Skrevet 15. juni 2010 #8 Skrevet 15. juni 2010 Såg ikke dette før etterpå... Men hvordan tok du wild jam og bidronninggele? Har snart EL skjønner du
Fru Tuttemor Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2010 Jeg tok bidronninggele(3x dosen på pakken) fra dag 4 i syklusen(fikk dem ikke i posten før da) Tok dem til dagen før jeg forventet EL,så begynte jeg å ta wild yam 2-3 dager etter positiv eltest(2 gange dosen på pakken)og tok det i 6-7 dager Juhu,drysser masssse babystøv på alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå