Gå til innhold

Oi, oi, oi.. Hvordan skal dette ordne seg da?

Anbefalte innlegg

Nesten litt krise for meg dette! He-he.. Har bestemt meg ( for mange år siden) å kjøpe UJ Mountain buggy hvis vi fikk flere barn.

Var innom barnas hus for å kjøpe noe småtteri og spurte tilfeldigvis om vogna. Jeg lurte på når dem fikk inn den nye forbedrede modellen. Men den skulle dem ikke ta inn før de hadde solgt ut lageret de hadde!! Hvem gidder å kjøpe den med åpning i kalesjen, når vi vet at det er en bedre rett rundt hjørnet??

Derfor lurer jeg på om det er noen her inne som vet om forhandlere andre steder i landet, hvor det er muligheter for å få tak i den forbedrede modellen? Slik at man kan bestille.

Sjekka opp med Bebito i Trondheim, men dem hadde slutta med merket og hellet tatt inn easy walker (og det er ikke et alternativ).

Fortsetter under...

JAAAAAAAAAAAAAAAA, jeg jobber på Barnas Hus i Trondheim og jeg venter på denne modellen. Vi har bestilt opp to stk nå, så er spendt på om de kommer.. hvis de ikke kommer, kommer neste levering til leverandør i slutten av mnd, og da skal vi ha neste levering rundt 5. juli fikk jeg høre av min kollega. Den ene vogna skal jeg ha da.. :D gleder meg!

Men vet at det er vanskelig å bestille siden alle sitter med så mange av den modellen som er i dag... men alle vil jo ha den nye, så regner med at dette løser seg snart. Man blir nok nødt til å kjøre kampanje på den modellen som er nå hvis man skal bli "kvitt" dem :P

så vidt jeg har hørt er det bare Norge som får tak i disse vognene. Sverige har gitt beskjed om at den modellen som allerede er , er mer enn god nok..

Men hva disse nettbutikkene gjør vet ikke jeg.. jeg ville i hvert fall vært helt sikker på at det er den nye jeg får og ikke den som er per i dag.

Ja, har også hørt at denne kun blir produsert for norge. Men siden du jobber på barnas hus vet du sikkert om det skal gå greit å få den nye modellen til årsskiftet?

Jobber du på tiller? Var innom på Barnas hus Lade i går:)

HI

Annonse

2010 modellen er i butikk.. men det kommer en forbedret utgave, der kalesjen er tett.. og det er den vi mener :) tror ikke du får tak i den på den svenske nettbutikken, men jeg skal ikke påstå at det stemmer. :P

Vel, jeg vil tro at denne er i butikk før årsskiftet ja. I hvert fall i noen farger :) Nå vet ikke jeg hvilken farge du kan tenke deg men :) ? vet at svarte sannsynligvis kommer først.. selv vil jeg ikke ha svart. Vil ha grå, brun eller navy jeg =) så får se hva som kommer :D hadde flere kunder innom i kveld som spurte ang denne nye modellen av 2010 utgaven. så de fleste vil jo ha den, og det skjønner jeg jo! Jobber på Lade jeg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...