bibbi@ Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Jeg hadde trolig eggløsning på lørdag, og i dag har jeg veldig murringer i magen + korsryggen. Er vel for tidlig for at egget har festet seg, men er det noen som har kjent murringer i forbindelse med befruktning?? Er så veldig klar for å bli gravid igjen etter en ma i januar...kanskje er det min tur denne gangen?! Sender bebbisstøv til alle her inne:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Er ikke el du kjenner nå da?
BettyBoob Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 jeg har hatt det du beskriver+ømme pupper siden EL! har ikm på søndag
bibbi@ Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2010 Er ganske sikker på at jeg hadde eggløsning på ett eller annet tidspunkt i helgen. Og på søndag var det slutt på eggløsningsslimet...mye detaljer her! Men jeg har hatt mange rare symtomer før uten å være gravid, så her er det uansett bare å vente å se. Så spennende BettyBoob! Skal du vente og se hva som skjer på ikm eller er du en ivrig tester?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå