Gå til innhold

Noen studenter som vil byttepasse barn noen timer i uka? (Bergen)

Anbefalte innlegg

Hei!

Er student og har en sønn på snart 3 måneder. Skal også studere til høsten og pappan har tidskonto på jobben. Jeg har en nokså fleksibel studiehverdag, men tenker at det hadde vert både praktisk og koselig om noen i samme situasjon kunne tenke seg å hjelpe med avlasting og pass (av og til) i bytte mot det samme.

Da tenker jeg at vi blir litt kjent først, og så evt passer hverandres barn noen timer i uka når man feks er på forelesning eller trenger noen timer til lesing før eksamen. Jeg er altså ikke ute etter heldagspass, men hadde jo vært morsomt om man fikk til en "bytteordning" man kunne bruke feks en gang i uka :)

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har en datter på 7 mnd. Jeg er sykepleierstudent... har hatt permisjon fra studiet i 2 år og skal begynne på igjen til høsten. Pappa'n skal ha permisjon fra sept. av... men det hadde vært deilig med litt avlastning siden vi ikke har noe familie i Bergen. Vi har fått familiebolig på fantoft som vi flytter inn i i august. "Byttelåne" barn med andre i samme situasjon er noe jeg også har tenkt på.

Hvis du har lyst til å treffes for å "sjekke kjemien" kan vi utveksle tlf nr og kanskje treffes i slutten av august??

• 3 uker senere...

Heisann!

Vi er også interesserte i å "byttepasse" hverandres barn:) Vi er akkurat kommet til Bergen, og kjenner heller ikke så mange. Og så hadde det vært koselig å kunne bli kjent med noen andre med barn. Vi er et ungt par, - jeg skal gå på bergen frisør- og hudpleieinstitutt, mens samboeren min skal ta opp et fag mens han jobber. Gutten vår er snart 10 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...