Kanskje snart <3 86 Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Her er bildet: http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/577994/offset/10
tre ønsker fler Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Den ser negativ ut, men du har testet veldig tidlig, vent noen dager.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 For meg her på bildet ser den negativ ut........
Kanskje snart <3 86 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2010 Takk for tilbakemeldingene Dere har sikkert rett for jeg har fått skyggestreker på CB tidligere... Eneste som er annerledes denne gangen er at den loddrette streken er klar blå i virkeligheten, ikke grå som skyggestrekene jeg har fått i tidligere pp. Fremdeles noen dager til IKM og streken er ikke mørk akkurat. Bildet ble litt dårlig ser jeg... Håper dere tar feil men fare for at dere har rett ;P
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 jeg ser den loddrette streken men den er veeeelidg svak..... Siden du hadde en kjemisk sist (var ikek det du) så ville jeg ventet 2-3 dager med ny test nå slik at du evt kan se en klar forskjell dersom du er gravid. Krysser alt jeg har for deg:)
Barnnummertre Skrevet 15. juni 2010 #6 Skrevet 15. juni 2010 Vanskelig å si. Men da jeg var gravid sist, tok jeg en CB dagen før IKM om ettermiddagen og ikke med mye "oppsamlet" urin. Den var også veeeeeldig svak, så jeg håpet ikke for mye. Tok en ny morningen etter med morgenurin og den var KJEMPE positiv før det gikk to sekunder en gang :-) Noen andre symtomer? Jeg var litt uggen og kvalm den siste uken før IKM,- men det mest dominerende var metallsmak/dårligsmak i munnen og mye spytt. Er selv på ca DPO7 og har beg å få rar smak i munnen.... Lykke til! Blir spennende å høre....uansett er det jo antydning til no der da.......:-)
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 15. juni 2010 #7 Skrevet 15. juni 2010 Jeg mener at testen er svak positiv. jeg ser tydelig en tykk lyseblå strek. den er svak ja. men ser den veldig tydelig fordet. og en test er som regel mer tydelig i virkeligheten en det som kommer frem på et bilde. fargekvaliteten på skjermen har også noe å si. Og det er enda tidlig. Ta en ny test i morgen eller torsdag. den bør vell være sterkere til da. Lykke til med testingen.
..snøklokke.. Skrevet 15. juni 2010 #8 Skrevet 15. juni 2010 Jeg syns også den er svakt positiv jeg da.. der er jo en svak, blå strek. Jeg har alltid sverget til quick respons tester, hadde kjøpt et par slike og testet:) Men jeg tror du er gravid jeg:)
Kanskje snart <3 86 Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 16. juni 2010 Tusen takk for alle tilbakemeldingene jenter, setter veldig pris på det ) Tok en CB digital i morges, og den var NEGATIV Tok en vanlig CB også, men den kom det bare en skyggestrek uten farge på, så tror ikke jeg er gravid. Synes krysset så litt blått ut før avlesningsfristen var gått ut, men nå ser streken mere grå ut. Enten har testene jeg har tatt tidligere med farge vært defekte ellers så har jeg hatt enda en kjemisk graviditet Uansett, håper spiren sitter snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå