Gå til innhold

Sparker av seg dyna hver natt..noen tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillejenta vår er 8 uker idag, og den siste uka ca har hun begynt å sparke av seg dyna helt hver natt..vet ikke om det er bevisst eller ikke..men jeg liker det ikke..syns hun blir så kald da.. er det noe man kan gjøre? hun har på seg pysj da..men blir likevell kald..

En annen ting..det er nå 14 (!!!!) dager siden hun bæsja sist..har hørt at det er normalt siden hun kun får mm..men likevell..det må jo være fælt? hun plages med mye luft i magen, og hun gulper også en del.. kan det være fordi det er så "fult" i tarmene? skal på helsestasjonen i morgen..tenkte å snakke med de der..men vil gjerne høre fra dere også =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nattpose!!! Den kan hun ikke sparke av. Fungerer kjempebra her. De kan kjøpes i forskjellige tykkelser også, finnes mange typer.

Skrevet

Må bare si meg enig i nattpose. Knerten sparket alltid av seg dyna så vi begynte med nattpose og det viste seg å være lurt, for nå som han har blitt 6 mnd turner han rundt i senga som en sirkusartist og sover i alle mulig stillinger og posisjoner, så dyne kan vi bare glemme her i hvertfall...

Vi kjøpte foret nattpose, så varierer jeg hva han har under avhengig av hvor varmt det er.

Skrevet

hvier meg på nattposen jeg og!de finnes over alt.vi kjøpte på H&M og var veldig fornøyd med den fordi de er ikke så tykke,så da hadde han bare en pysj genser, pose og dyna opp til midja,funka som fjell:)

Skrevet

Dyneklyper funket hos meg så lenge han var så liten (selges på Barnas hus). Nattpose er fint når de lærer å sparke av dyneklypene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...