Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har 3 dager til ikm nå....fått mye hvitaktig utflod og føler brystene er blitt tyngre...tok en test idag..men den var neg. Er det for tidlig at kroppen skiller ut hcg? når kan jeg evt forvente meg en positiv test?

ha en flott dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg begynte å kjenne symptomer 12dpo, men testa ikke før 2 dager etter ikm, da er man hvertfall sikker på resultatet :)

Skrevet

føler liksom at det er " noe" på gang...men skal prøve å vente til etter ikm....uff...er spent kjenner jeg!....

Skrevet

Testet noen dager etter ikm men jeg husker ikke helt når den var sist så er ikke helt sikker. Lenge leve hukommelsen :D

Skrevet

Det er best å vente for å være sikker ja. Jeg testet 2 dager før IKM - negativ. Så testet jeg 1 dag over IKM - positiv :) Lykke til!!

Skrevet

takk for svar...får bare smøre meg m tolmodighet...og håpe på positiv test iløpet av helgen...er skikkelig spennende dette..

klem

Skrevet

Testet 9 dpo, svakt positiv med billigstrimmel og 10 dpo klart positiv med cb+ og cb digital:)

Skrevet

Hei.

Det her var vår 5. pp, og den første som jeg ikke hadde noen symptomer. Så etter å ha brukt mange testet for tidlig flere ganger, så var jeg denne gangen helt rolig, og selv om jeg gikk et par dager over så tenkte jeg ikke så mye på det.

Testet 4 dager over og den var kjempepositiv!! Morsomt. Og må si at symptomene har kommet med full kraft de siste dagene. Er nå 6+1.

Gjest MariRari
Skrevet

Hva er IKM? Dette er tredje gangen er jeg gravid og jeg aner ikke hva dere snakker om...

Skrevet

IKM - ikke kommende mens.

Jeg testet positiv 2 dager før ikm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...