Gå til innhold

Hjelp meg bittelitt er dere snille! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikm på søndag.

På lørdag skal jeg i et utdrikningslag. Jeg tenkte å teste på fredag morgen, men er det noe vits? Er det stor sjangs for at en test blir positiv (hvis jeg er gravid) 2 dager før ikm?

Jeg vil ikke drikke hvis jeg er gravid, og ja - jeg kan jo la være uansett, men hvis jeg ikke er det så vil jeg jo være litt med på festen, hehe!

Forrige gang ble jeg gravid 2 dager før mens, og testet ikke før jeg var 10-11 dager over ikm. Den slo ut sterkt selvsagt.

Er litt usikker på hva jeg bør gjøre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gått på festen og testet i etterkant.

Skrevet

Det er vanskelig å si... Er jo en del som tester positivt før IKM. Selv om du testet positivt sent forrige gang så er det jo ikke sikkert at du gjør dette neste gang. Jeg synes du skal spandere på deg en test før festen jeg, selv om sjansen er der for at du får negativ og at det viser seg i etterkant at du er gravid allikevel. Jeg tenker litt sånn, at dersom du IKKE tester og fester (drikker alkohol) så kan jo du komme til å angre på at du ikke testet før festen i ettertid da du KANSKJE hadde fått positiv test før IKM. Uff, ikke lett å skrive dette... Hehe! Uansett hva du bestemmer deg for, så lykke til :))

Skrevet

takk for svar jenter! Svir nok av en test for sikkerhets skyld :)

Skrevet

Jeg hadde nok også spandert en test før festen hvisjeg var deg. Dersom du fortsatt er usikker så trenger du jo ikke å ta en skikkelig "rotbløyte"! Det går jo ann å være med på festen og ta et par øl uten å ta helt av...

Ha det gøy på festen uansett! Og lykke til med testen!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...