Gå til innhold

Jessheimjentene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Starta en ny tråd da den andre begynte å bli så lang.

Noen som har lyst å treffes til uka? Jeg har fri på dagtid tirsdag 22. og torsdag 24.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan : ) hele tirsdagen er jeg ledig, på torsdag må det bli så tidlig som mulig..ved åpningstid av senteret? : )

Til uke er jeg også ferdig med helsejuss eksamen (forhåpentligvis) : /... så jeg blir gjerne med å "feirer" det ; )

Skrevet

Jeg harghet på tirsdag. Hva med og møtes rundt 12. på senteret?

Skrevet

passer veldig bra for meg : ) lyst til å prøve kaffemakeriet denne gangen? Utrolig bra kaffe der : )

Skrevet

Ja! Gjerne på Kaffemakeriet, ikke pga god kaffe men der har de italiensk is!!!!! ;)))

Blir artig å se gutten din Tove og deg også selvfølgelig. Ja og deg også MaySun :)

Da sier vi tirsdag kl 12 på Kaffemakeriet.

Flere som blir med?

Skrevet

Hehe, ja d er ikke bare kaffen der som er god nei ; ) jepp, da ses vi på tirsdag. Bli med flere da!!

Skrevet

Jeg kommer:O) Italiensk is er JAMMI :o) Ses tirsdag..

Skrevet

Så bra : ) da ses vi. Da er vi ihvertfall fire stk nå da, d er bra : ) bli med dere andre også!

Skrevet

jeg blir gjerne med på tirsdag kl 12:)

Skrevet

flotters : ) moro med mange!

Skrevet

Kan jeg slenge meg på selv om jeg ikke har vært med dere før?:)

Venter november baby og skal gå hjemme og traske frem til termin, kan bli litt kjedelig til tider spesielt når en har gått hjemme fra postiv test :)

Skrevet

så bra : ) vi kommer til å okkupere hele kaffemakeriet vi, d blir moro ; )

Skrevet

Hmmm... Plass til flere skravlesyke med for lite tidsfordriv her mon tro? Har foreløpig termin i desember men er som kvinns flest flink å skravle :P Og utrolig glad i bra kaffe :P

Skrevet

Oj, ja nå er vi jo 7+ en mini :) Så morro!

Ses på tirsdag :)

Skrevet

Så moro at vi blir så mange, det er lenge siden:O)

Ha en god helg alle sammen så ses vi:O)

Skrevet

Tirsdag er en helt fantastisk dag for is spising og kaffedrikking. Jeg tror jeg slenger meg på jeg også :) Kos at det foregår litt på dagtid. Hehe. da blir snuppa i magen glad tror jeg. Skal ut på Jessheim med storebror litt senere på dagen og feire siste skoledag med is og kake :) Hehe. Men jeg blir med hvis det er plass :)

susan

Skrevet

Alltid plass til fler:O)

Skrevet

å så moro at vi blir så mange : ) blir koselig! da ses vi på tirsdag.

Skrevet

Hei igjen.

Magnus og jeg får desverre ikke kommet i morgen. :-(

Har fått uventet besøk fra Danmark så da kan vi nesten ikke stikke avgårde fra gjestene. :-)

Håper det blir flere treff fremover så vi kan treffes igjen en annen gang.

God sommer til alle dere med voksende mager.

Klem fra Magnus og Tove.

Skrevet

Å så synd. Men koselig med besøk i varmen da : )

Kan jo ta dem med deg..hehe ; )

Kos deg med besøk, og ha en riktig god sommer. Håper vi kan treffes snart da. Selv reiser jeg til Bulgaria om en uke..puh det blir varmt : p

Vi snakkes da!

Klem

Skrevet

Jeg slenger meg med jeg og. Kaffe og italiensk is høres skikkelig herlig ut. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...