Sizzi med lille bolle Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Hei vi er et ungt for som har bestemt oss for å prøve å bli gravid. denne prøveperioden har derimot vert litt merkelig. sykluskrøll.. Sist TR var 10 mai. El skulle da være rundt 24 mai. 27 mai begynte jeg å blø, blødde i en hel uke ! var hos Gynekolog. hun fant en cyste. som var litt stor men hun sa at det sikkert ikke var noe galt. ikke noe problem om vi skulle bli gravide eller noe slikt. Var både redd og lettet samtidig. ut ifra sist TR 10 skulle jeg ha TR igjen 7 juni. Jeg tror at TR kom 10 Juni men er ikke sikker. Fordi at det har vært av og på fra dag til dag. altså ingen TR 11 juni. blødde litt igjen den 12 så mindre den 13 og litt idag 14. Tok en test den 12, ganske sikker på at den var negativ kan ha vært en liten skyggestrek. Noen som har erfaring.? kan jeg være gravid eller er det heller tvilsomt. Kjennere at jeg har lyst å glede meg men tør ikke. Håper på en spire snart =)
BettyBoob Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Hei! har ingen erfaring med det du har opplevd, men jeg ville nok ventet til de rare blødningene forsvinner og så tatt en test. Noen kan blø litt ved forventet mens når de er gravide, men det kan jo også være at kroppen din bare "tuller litt" med deg. lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå