Rime Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Var så uheldig å få en dårlig beskjed på sykhuset i dag om at spiren var død. Hadde hatt småblødninger i 3 dager, men det var likevel et stort sjokk for meg og samboer! Så no starter vi på nytt igjen! Huff for en lang og trist dag det har vært!!!
BettyBoob Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 uff, så leit har heldigvis aldri opplevd det, og håper jeg slipper. Tror jeg hadde blitt fryktelig skuffet og lei meg - men dere får prøve å fokusere på at det var noe galt og at kroppen din ryddet opp. Masse lykke til med prøving fremover, satser på at ny spire sitter før sommeren er over
Tøvsjura Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 Uff så trist å høre :-( Jeg opplevde nesten det samme som deg for litt over to uker siden, var i uke 12 (SA) - utrolig trist og tung opplevelse. Men vi får satse på at vi begge har en liten spire i magen igjen snart :-) Har hørt og lest at man er ekstra fruktbar etter SA/MA, så vi får begge krysse fingrene for at det går vår vei snart :-) Mange trøsteklemmer til deg
Rime Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2010 Tusen takk for støtte og trøstende ord, det varmer virkelig! Ja vi forsøker å fokusere på det positive og tenke sånn at vi får en ny sjanse og at det sikkert vil gå bra da! Jeg var også kommet til uke 12 da blødningene startet.. Vi gir i hvert fall ikke opp, og det som ikke knekker en gjør man bare sterkere, er det ikke sånn?? Trist å høre at du også måtte oppleve å miste Twilight. Ja vi får krysse fingrene både for oss selv og alle andre her inne!!
Carina har to små gull Skrevet 15. juni 2010 #6 Skrevet 15. juni 2010 Så trist å høre. Har vært der selv 2 ganger. I uke 20 og 8. Håper du kommer deg fort til hektene igjen og at spira sitter fort. Ønsker deg masse lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå