Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var så uheldig å få en dårlig beskjed på sykhuset i dag om at spiren var død. Hadde hatt småblødninger i 3 dager, men det var likevel et stort sjokk for meg og samboer! :(

Så no starter vi på nytt igjen!

Huff for en lang og trist dag det har vært!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, så leit :( har heldigvis aldri opplevd det, og håper jeg slipper.

Tror jeg hadde blitt fryktelig skuffet og lei meg - men dere får prøve å fokusere på at det var noe galt og at kroppen din ryddet opp.

Masse lykke til med prøving fremover, satser på at ny spire sitter før sommeren er over :)

Skrevet

Uff så trist å høre :-( Jeg opplevde nesten det samme som deg for litt over to uker siden, var i uke 12 (SA) - utrolig trist og tung opplevelse. Men vi får satse på at vi begge har en liten spire i magen igjen snart :-) Har hørt og lest at man er ekstra fruktbar etter SA/MA, så vi får begge krysse fingrene for at det går vår vei snart :-)

Mange trøsteklemmer til deg

Skrevet

Tusen takk for støtte og trøstende ord, det varmer virkelig! :)

Ja vi forsøker å fokusere på det positive og tenke sånn at vi får en ny sjanse og at det sikkert vil gå bra da! :)

Jeg var også kommet til uke 12 da blødningene startet..

Vi gir i hvert fall ikke opp, og det som ikke knekker en gjør man bare sterkere, er det ikke sånn?? Trist å høre at du også måtte oppleve å miste Twilight. Ja vi får krysse fingrene :) både for oss selv og alle andre her inne!! :)

Skrevet

Så trist å høre. Har vært der selv 2 ganger. I uke 20 og 8. Håper du kommer deg fort til hektene igjen og at spira sitter fort.

Ønsker deg masse lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...