Rime Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Var på sykhuset i dag etter tre dager med småblødninger. og fikk vite at fosteret var dødt. Så no må vi starte på nytt! Har vært en lang og tung dag. Ønsker dere alle lykke til videre og håper det går bra med dere!
solvip Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Så fryktelig leit å høre! Fikk selv konstantert MA på fredag! Det er så trist dette men det var nok meningen da at det ikke skulle bli noe... Ønsker deg alt godt og lykke til videre! Stor klem
*babydrøm87* Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 he rime veldig trist å lese, jeg har selv en mistanke om SA da jeg har blødd i to dager og spotter idag, har ingen gravid følelse igjen i magen heller, hatt mens smerter i ett par dager også. hadde du noen smerter av noen slag og sjekket de hcg verdien din?
Rime Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2010 Du har nok rett Solvip, det var nok ikke meningen denne gangen her, heldigvis så klarer vi å se positivt på det og håper det ikke tar så lang tid før vi får en ny sjanse, og at det da vil gå bra. Trist å høre at du mistet, men dere får vel bare satse igjen slik vi skal, og håpe på det beste. Lykke til i alle fall!! babydrøm87, har ikke lyst å skremme deg, men ja jeg hadde skikkelige menssmerter etter hvert, men murringer trenger jo ikke bety at noe er galt! Håper virkelig alt viser seg å være i orden for deg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå