Gå til innhold

Hvor stort skinn til barnevogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bestille skinn fra nøstebarn til å ha i vogna, men hvilken størrelse er best? skal og bestille et å ha inne, hvilken størrelse? Noen som vet? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt på samme spørsmål selv, selv om det er litt tidlig for meg å kjøpe soveskinn enda... men ser det er flere som sier mellomste størrelsen er grei til flerfunksjonsbruk (stor er vel best for seng, men om man skal ha det i en vogn eller vugge i tillegg blir den nok litt vel stor...) men vet ikke om den da egentlig er for stor til barnevogn... står på nøstebarn sine sider at man da kan legge et for stort skinn oppover kantene i vognen, men blir jo rart om det blir for mye, og redd barnet skal få skinnet i ansiktet.

Skrevet

Tusen takk :) Er jo litt tidlig for meg også, men liker å få spredt utgiftene litt :) Leste også det på nøstebarn (at man kan ha det oppover kantene) men tenker at det blir trangt i vogna da? :) Tror jeg prøver det mellomste :)

Skrevet

Ja ikke sant... og aner egentlig ikke hvordan den mellomste blir i vogna, om den blir bare "litt" oppover kantene, eller om det er mye. Har ikke noe vogn å måle i for å sjekke. Spørs kanskje litt om man har kombivogn eller duo/bagvogn, den første har vel litt mindre bag hvis jeg har forstått det rett.

Hadde jo vært fint om noen flere kunne si litt om erfaringene sine med soveskinn fra nøstebarn, og størrelse... eller kanskje resposen hadde blitt bedre i kjøpeguiden fro 3. trimester.

Skrevet

God ide, prøver meg på 3.trimester :) Har forresten bestilt det mellomste skinnet, spent å se :)

Skrevet

Det blir spennende å se, kan ikke du fortelle hvordan skinnet er når du får det? :) Om størrelsen er grei eller om den er stor/liten ift vogn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...