fiore Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Reiser til London med vår 5 mån. gamle lille skatt i neste uke. Noen som har noen tips på bra steder å spise på/amme/shoppe/trille? ) Takk!!
gbe Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Hei! Vi skal på London tur i september, da er lille nurket blitt 6 mnd:) London er en super by i forhold til barn. Trilleturer er parkene perfekte til og de ligger på rekke og rad.Du kan fakrisk trille deg igjemmon London ved å kun gå i parkene. Oxford street og de travleste handleområdene ville jeg gått i stor ring rundt, blir lett litt skummelt med det folkehavet og en liten knert i barnevogn. En litt mindre familie park er Holland Park , som ligger rett ved Kensington High Street , som også er en rolig og fin shoppinggate-anbefales. Området rundt Holland park er veldig fancy og nydelig, var ambassade område før, med masse fine utesteder ! Ellers er det supert å trille langs Themsen. Natural history museum ved Bloomsbury er også et veldig fint område med en park rett i nærheten, husker ikke hva den heter med det finner man på kartet. Lykke til! Hat du noene gode tips i etterkant, tar jeg gjerne i mot en melding;)
fiore Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2010 Tusen takk for tips! ) Har ikke vært i London på 10 år så skal bli moro og litt spennende med en liten baby med denne gang! ;o) Gleder meg til fine trilleturer i koselige parker, og forhåpningsvis god shopping! Kan sende liten rapport når vi er hjemme igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå