Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til London med vår 5 mån. gamle lille skatt i neste uke. Noen som har noen tips på bra steder å spise på/amme/shoppe/trille? :o)

Takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi skal på London tur i september, da er lille nurket blitt 6 mnd:) London er en super by i forhold til barn. Trilleturer er parkene perfekte til og de ligger på rekke og rad.Du kan fakrisk trille deg igjemmon London ved å kun gå i parkene. Oxford street og de travleste handleområdene ville jeg gått i stor ring rundt, blir lett litt skummelt med det folkehavet og en liten knert i barnevogn.

En litt mindre familie park er Holland Park , som ligger rett ved Kensington High Street , som også er en rolig og fin shoppinggate-anbefales. Området rundt Holland park er veldig fancy og nydelig, var ambassade område før, med masse fine utesteder !

Ellers er det supert å trille langs Themsen. Natural history museum ved Bloomsbury er også et veldig fint område med en park rett i nærheten, husker ikke hva den heter med det finner man på kartet. Lykke til! Hat du noene gode tips i etterkant, tar jeg gjerne i mot en melding;)

Skrevet

Tusen takk for tips! :o) Har ikke vært i London på 10 år så skal bli moro og litt spennende med en liten baby med denne gang! ;o) Gleder meg til fine trilleturer i koselige parker, og forhåpningsvis god shopping! Kan sende liten rapport når vi er hjemme igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...