Gå til innhold

Barnepasser/dagmamma i Bærum her!!=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å være barnepasser/dagmamma i det kommende året. Jeg har selv 2 barn, og går hjemme med det ene. Har jobbet 4år i barnehage så langt, og ønsker nå å bruke permisjonsåret mitt til å hjelpe andre foreldrepar i bærum som ikke har barnehageplass. Ser for meg ett eller to barn utenom mitt eget. Alt fra noen timer i uka til 5 dager i uka.Opp til DEG og hva du har behov for!=)

Send meg gjerne en PM om du er interessert/nysgjerrig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Vår lille jenta skal bli 8 mnd i November, og vi ser etter en dagmamma for henne. Er du ledig fra medio november til medio mai?

Hvor skal dette koste? Hvis jeg forstår riktig, blir det max 3 barn hos deg samtidig?

Kan vi kommunisere via epost? Min adresse: [email protected]

På forhånd takk!

Hilsen,

Marina

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei har du fortsatt kapasitet til en til? Jeg flytter til Baerum fra England i Sept og trenger full tid dagmamma til min soenn som da er 7md.

Supert om du kan maile meg paa [email protected]

Mvh

Hanne

Skrevet

Hei!

Vi har to barn på 3 og 5 år og bor sentralt i Bærum, ved Østerås T-bane stasjon. Vi søker en barnepasser som noen ganger i måneden kan passe våre små på kveldstid/helg. Er dette av interesse for deg, så vennligst ta kontakt på epost [email protected] eller telefon 98616484.

Vi håper på å høre fra deg.

Mvh

Jenny og Marcus

• 4 måneder senere...
Skrevet

Trenger dagmamma til min datter på 12 mnd

Skrevet

Heisann!

Er du fremdeles interessert i å være dagmamma? Har en gutt som fyller ett år i februar som trenger dagmamma fra samme periode,-

Hvor bor du evt?

Mvh Elise Aabel Eriksen

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei Jeg trenger dagmamma til min sønn på 10 måneder fra 20 april, vi bor på Eiksmarka.

Skrevet

Hei,

Jeg er veldig nysgjerrig på om du er interessert i passe min sønn som fyller ett år i mars. Vi trenger heltidsdagmamma fra samme tidspunkt.

Fint om du tar kontakt på [email protected].

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...