Gå til innhold

Tror jeg tisset på meg.....?

Anbefalte innlegg

Jeg er 25 + 2 i dag. Jeg sto på kne i sengen i sta, og skulle strekke meg etter dynen som var krøllet opp i hjørnet. Plutselig begynte det å renne masse fra sjeden. Det gikk gjennom tightsen og dryppet på sengen. Ble litt nervøs for at jeg kanskje lekker fostervann! Jeg har ikke ringt føden enda. Leste litt på nettet, og der står det jo at fostervann har en litt rosalignende farge og lukter litt søtt? Jeg gikk inn igjen og luktet på tightsen, og jeg syns det luktet vanlig tiss, og det var helt gjennomsiktig.

Jeg er sikker på at jeg faktisk bare har tisset på meg. SELV om jeg ikke visste at jeg måtte på do engang, og ikke kjente det før det rant. Men men. Sånt kan jo skje..

Skjer det igjen, så ringer jeg føden, for da blir jeg virkelig bekymret.

Noen andre som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141981186-tror-jeg-tisset-p%C3%A5-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det er sikkert ikke noe farlig, men jeg hadde en tidlig vannavgang i forrige svangerskap. Fostervannet var klart og lukten var ikke så lett å beskrive. Ikke for å skremme deg, men jeg tror jeg ville reist en tur for å sjekke. Hos meg var det noe de kaller toppavgang og tegn på at ting begynte alt for tidlig... Lykke til:)

akkurat det samme sjedde med meg i helgen, ringte føden å fikk beskjed om å komme med en gang. er 25+4. det var helt blankt å luktet ikke noe spesielt. inne på føden måtte jeg ta av bukse å truse som var helt våt, å de sjekket det, men kunne ikke si med 100% at det var forstervann, så det ble tatt innvendig å utvendig ul, men alt var fint der også! heldigvis! fikk da besjed om at dette kunne være en liten rift eller at det rett å slett var vannaktig utflod som kom i en stor mengde. ble sendt hjem igjen med beskjed om å komme med en gang om dette skulle skje igjen, å jeg får nå tett oppfølging av jordmor å lege.

så hadde jeg vert deg hadde jeg ringt føden for en nermere vurdering å gjerne en sjekk. lykke til!

Gode nyheter folkens! :)

Var på legevakten i går, siden jeg fikk vondt i magen og sånn.

Der fant de ut at jeg har fått urinveisinfeksjon. Så det forklarer magevondten og at jeg lekker litt urin. Hehe.

MEN, om jeg lekker mye en gang til, så ringer jeg føden med en gang og får de til å undersøke skikkelig.

Nå som jeg vet det er urinveisinfeksjon, så kjenner jeg at det er det på hvordan smertene er i magen. Og det at jeg går på do ofte. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...