Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår skal slutte i barnehagen neste uke pga at vi flytter. Vi er SÅ fornøyd med avdelingen hun går i, og ønsker å gi dem en liten gave som takk.

Er det en idé å gi noe til selve avd? Feks noen nye bøker? Eller ville dere gitt hver enkelt av personalet (4 stk) en ting?

Tenker egentlig å lage et fint kort og gi avd en gave, synes kanskje det blir lettere enn å finne på noe til voksne damer ;)

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg jobber på barnehage, å det vi somregel pleier å få er ei fint kort å ei skål med godteri;) å alle blir glade for det på pauserommet ;)

Skrevet

vi kommer i samme situasjon snart selv, og jeg kommer nok til å gi noe til personalet som takk for at de har tatt så godt vare på guttene mine. Da blir det antagelig en kurv med sjokolade og frukt og et fint kort hvor vi takker for alt de har gjort. :) De fikk det samme til jul, og da ble de veldig glade.

Skrevet

Jeg har kjøpt en liten tube med håndkrem til hver av de ansatte. Han har vært i familiebarnehage fram til nå, så er bare to damer der:) Fant på bodyshop som støtter arbeidet mot trafficing, særlig rettet mot barn. Tenkte at da fikk jeg jo støttet en god sak i samme slengen. Kremen heter noe sånt som "Caring hands", og det passer jo bra:)

Skrevet

Heldig dere som har vært så fornøyd. Vi skal flytte etter et år, men jeg er ikke fornøyd med barnehagen, så de får ingenting. Hehe... Bare én med relevant utdannelse, synes det er i minste laget, pluss at de aldri følger opp mine ønsker som forelder. Spora veldig av her, er klar over det, men måtte bare få det ut! Sorry! :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...