Gå til innhold

hvordan har det gått med dere som blør i graviditeten,er i uke 6 og blør.

*babydrøm87*

Anbefalte innlegg

jeg har sjekket hos gyn. de fant ikke noe annet enn en beskjeden blødnig de kunne ikke se noe foster på skjermen sin heller. men jg vet jeg er gravid med 100 % sikkerhet saken er vel det at jeg er på vei til å miste lille nurket mitt!

tok hcg prøve i blodet idag og skal ta ny på onsdag så kanskje jeg får litt mer svar da.

jeg har "mensen" for å si det sånn, moderate mens smerter og blødning...

jeg vet det er stygt å si faen men jeg gjør det nå for jeg jeg er forbannet på urettferdighet og lei meg for at jeg ikke skal kunne nyte dette svangerskapet som er såå etterlengtet..

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

uff, jeg vet hva du går igjennom nå, det er et mareritt större enn noen kan forstå som ikke har oplevd det. jeg mistet også en gang, i uke 5-6, det var som verdens undergang , for man har kjempet sååå lenge, og endelig fått det til, også mister man, det er helt meningslöst og urettferdig og grusomt.

jeg vil bare si at jeg lider med deg. ta den tiden du trenger å sörge over tapet, du har tross alt mistet et barn. men din tur kommer , gi ikke opp, og husk, har man blitt gravid en gang, er det lettere å bli det igjen.

jeg er gravid nå, ser det ut som, men har hatt små blödninger, smertefrie, de tror jeg mistet den ene av de to eggene jeg satte inn. vi har iallefall sett et bankende hjerte, så da får vi håpe at alt går bra.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...