Høst72 Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Hei Noen som har erfaring med Clearblue sine digitale eggløsningstester? Jeg brukte disse for ca 4 år siden, og syntes de fungerte bra. Nå forsøker jeg dem igjen, og jeg synes nå at det stadig er feil med dem! Får ofte opp feilmelding i displayet, uten at jeg kan si noe mer om årsaken, det er jo flere ting som er listet opp i bruksanvisningen uten at jeg kan utelukke noen. Fra den siste pakken jeg kjøpte har jeg ikke fått noe fornuftig svar ut av noen av dem. Når jeg satte inn den 5 testpinnen fikk jeg umiddelbart opp den samme feilmeldingen som tidligere. Tror nok at det kan være noe feil med selve apparatet. Forsøkte å gå inn på nettsidene deres for å finne en mailadresse, men det var ingen av linkene der som fungerte... Får sjekke esken og pakningsvedlegget, og evt ringe dem. Utrolig irriterende at de ikke fungerer slik jeg hadde håpet, får bare satse på at jeg ikke har gått glipp av eggløsningen!
Emelina Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Hei! Jeg bruker cb digital el tester! Brukte dem for noen år siden da vi prøvde på nr 1, og var veldig fornøyd med dem! Kom over en pakke med tester med samme problemet som deg, og ringte da nettbutikken jeg hadde bestilt testene fra. Der fikk jeg forklart hvordan jeg skulle gjøre det for å returnere pakken (det som var igjen av den). Så sendte de meg en ny pakke - også fikk jeg en graviditetstest som plaster på såret, hehe! Nå er vi i gang og prøver på nr 2. Testene har forandret seg litt, i alle fall på displayet. Denne gangen er jeg litt usikker på hvor fornøyd jeg er, siden jeg i 2 sykluser nå har fått positiv el test, men blodprøver viser at el ikke har funnet sted, og mensen ikke kommer 14 dager etter positiv el test slik det gjorde før..... Venter og venter på mens nå......
mayflower Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Jeg bruker CBD. Jeg er veldig fornøyd. Min historie med CBD: Den PP jeg begynte testet jeg første gang på syklusdag 7 (jeg har korte sykluser). Testet bare på ettermiddagen sånn i fire-fem tida. Fikk positiv test på syklusdag 11. Fikk negativ test igjen på syklusdag 12. Fikk TR på syklusdag 25, altså på 14DPO (24 dagers syklus). Neste prøveperiode testet jeg positivt på syklusdag 10. Tenkte at jeg skulle prøveteste på morgen dagen etterpå og fikk positiv test da også. Jeg gikk ut i fra at jeg den PP ville få 23 dagers syklus fordi jeg tenkte at den dagen etterpå ikke kunne stemme helt (samlet urin fra dagen før osv), men jaggu var ikke den siste positive gjeldene fordi jeg fikk TR på syklusdag 25 igjen, og 14 DPO etter siste positive test. Nå har jeg igjen testet og fikk i går positiv test både på morgen og ettermiddag (dette var da syklusdag 11). Jeg forventer nå TR mandag 28 juni (som er syklusdag 25). Så jeg syntes de fungere veldig bra. En ting jeg har lurer littt på er at jeg i går fikk sånn feilsymbol på en test. Men det jeg gjorde som jeg ikke har gjort før var at jeg satte inn testen med hetta på. Kanskje det var det som gjorde at det ble feil, for det står at man skal ta av hetta først. Jeg stoler kun på CBD og er veldig fornøyd med de. Tester med billig-tester også, men jeg merker at jeg stoler ikke på at jeg selv skal tolke selv om jeg så at de tydelig ble sterkere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå