Gå til innhold

Hurraaaaa - fått time til videre utredning neste fredag!!! IVF?

Anbefalte innlegg

Har fått time til utredning på sykehuset fredag om 11 dager!!! Jippiiiii :)

Hva skjer nå?? Begynte i fjor sommer på pergokurer, altså 6 kurer, siste gang trippelkur, påvist god eggløsning da ifølge blodprøver! Har hatt èn pausemåned etter det, og nå enda en pausemåned, orket ikke starte på ny trippelkur nå.

Uansett, blir det laparaskopi? Flere hormonkurer? IVF? Håper på sistnevnte, selv om jeg skulle ønske vi fikk det til på naturlig vis...

Time will show :)

Noen som vil dele sine erfaringer??

Måtte bare dele den gledelige nyheten!!!

Ha en strålende fin uke jenter :D

Klem fra en veldig glad

Fortsetter under...

Så spennende!

Hva som skjer kommer litt ann på hvor mye dere begge er utredet.

Har mannen levert sædprøve?

Jeg var til samtale på riksen 21 mai og fikk time til lapraskopi forrige uke. Det kommer litt ann på hvilket sykehus du tilhører, men tror ikke riksen setter i gang ivf før lap?

Uansett masse lykke til!!

Så spennende! Det er herlig å komme igang!!! Hvilket sykehus tilhører du?

Vi er på riksen og der er de superhyggelige. Har vært der på samtaler og et AIH forsøk, samt en lap nå nylig. Veldig godt inntrykk der i alle fall! Jeg hadde en lap fra 2006, men de ønsket allikevel at jeg tok en ny, så har du ikke tatt lap enda, regner jeg med de setter i gang med det i første omgang :-)

Vi fikk tilbud om å prøve AIH først og så evt IVF etter 3 AIH forsøk. Ved uforklarlig infertilitet er visst dette veldig vanlig ettersom jeg har lest og fått fortalt! Men det er jo flere her som har gått rett på IVF, så det er vel og en mulighet hvis man ikke ønsker AIH først!

Du får holde oss oppdatert, tvi tvi for første samtale, det er tross alt deilig å komme igang med videre hjelp :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...