Snupi27 Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 får besøk hjem etter fødsel nå på onsdag.. ikke akkurat noe jeg gleder meg til men det går vel bra det og =) men pleier man servere noe egentlig?
Kate77 Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Nei, serverer ingenting her i allefall(HS presisterte dette da hun avtalte tidspunktet). Ikke noe å grue seg til, bare hyggelig:)
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Vi hadde ikke hjemmebesøk. Fikk ikke tilbud om det heller......
Gjest eelis+kian Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Nei, de forventer ingen ting. De vet at du nettopp har født et barn, og de regner med at du er i litt sjaber form, kanskje sliten etter fødselen eller den første uken med nattevåk. Litt hybelkaniner i hjørnene er de vant med! De kommer hjem til deg kun fordi de har forståelse for at du er for sliten til å dra til dem :-)
Sunniva10Jonas12<3 Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 Hjemmebesøket vi hadde for noen uker siden, var kjempekoselig Vi kokte noe kaffe, i tilfelle hun ville ha, og satte frem litt vann for det var så varmt den dagen De forventer ingenting!
Gjest Skrevet 15. juni 2010 #6 Skrevet 15. juni 2010 De forventer ingen ting, men jeg satta fram kaffe og iste. ;o) Nei forresten det var til presten på dåpssamtalen det...... Vi hadde "hjemmebesøket" på helsestasjonen vi. Føsdte i ferien i fjor! ;o) Og slapp av; de er ikke der for å inspisere hvor ryddig dere har det!
X10ne Skrevet 15. juni 2010 #7 Skrevet 15. juni 2010 Ikke noe å grue seg til! I motsetning til hva mange tror kommer de ikke på besøk for å kontrollere hvordan det er hjemme hos folk, men fordi det er for tidlig for de fleste å komme til helsestasjonen for å få info. Servering er ikke nødvendig, men en kopp kaffe kan man jo alltids tilby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå