Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 lurte på om du har lyst til å se litt mer/dypere på meg? du sa du fikk opp et svakt ja på at jeg var gravid... har hatt mensen i noen få dager nå, men lurer fremdeles.. for er ikke som det pleier..(vil ikke si for mye heller ) kunne du tenke deg å se på meg en gang til kansje? om du får opp noe mer/situasjon anderledes/evt gravid når ? tusen tusen takk om du tar deg tid til å lese 05 08 77
#Aurora har tre gutter# Skrevet 16. juni 2010 #8 Skrevet 16. juni 2010 jeg får deg opp som gravid enda her.Haar du tatt test,du kan jo ha mensen eller blødninger fordi om du er gravid.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #9 Skrevet 16. juni 2010 takker ! :-) hmm, får se om et par dager da om jeg tar en test, har ingen store tegn på gravidditet heller, skal gi deg tilbakemelding :-)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #10 Skrevet 16. juni 2010 tok en test, men den var blendahvit................ :-(
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #11 Skrevet 16. juni 2010 dytter litt så du kan se tilbakemeldingen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå