Gå til innhold

HCG, noen som vet hva den skal ligge på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HCG er veldig individuelt, så ingen fasit på hva den skal være på. Jeg hadde over 600 på dag rd 15 en gang , mens andre bare har hatt på 100, så det er ikke noe å henge seg opp i. Det viktigste er at den stiger/dobler seg annenhver dag :)

Annonse

Tusen takk for svaret... Tror jeg bare må roe meg ned ;) Får nerver av alt dette... Har jo både pcos og protein S mangel, så leser og leser på nettet... Tirilgirl: Nå får jeg også Albyl E og fragmin :) Ha en super dag!! KLEM

Så bra at det ordnet seg med Albyl-E for deg:)

Nå kom jeg på at du spurte meg om jeg gikk på blodfortynnende når jeg mistet i uke 19, det gjorde jeg ikke:/ For det var etter denne død fødselen jeg ble dårlig med alle blodproppene mine, ble syk litt over en uke etter fødselen.

Hadde jo lunge embolier noen år før, 5 år ca. Brukte da også Fragmin, men ble vurdert etterhvert at jeg ikke behøvde å stå på Marevan etterpå. Noe jeg var glad for, for det er så mye pes med Marevan, innstilling og oppfølging.

Super dag til deg også, jeg skal ned denne uken å ta ny Anti-f-xa prøve, 3 mnd. siden sist nå:)

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...