Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Hospitalet Betanien, heter det. Det er et veldig bra sted! Beboerne trives, pårørende er fornøyd, og de som jobber der liker jobben sin! Hva spesielt er du ute etter?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Hi her. Takk for svar. Har hørt rykter om en skikkelig fæl dame som jobber der. Har du jobbet der selv, 19:10?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Hun har ikke jeg hørt om.. Hva har du hørt da? Nå er det jo 4 forskjellige avdelinger i tillegg til psykiatrien, så jeg har jo ikke full oversikt. Uansett vil det nok alltid være en eller flere på hver arbeidsplass, man helst skulle ønsket sluttet, men jeg vet altså ikke om noen der som er fæl. Jobber der nå.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Ok. Jeg vet det er på en av de somatiske avdelingene og at hun er hjelpepleier. Har visst blitt reist sak mot henne og alt...Har fått tilbud om et vikariat der, er veldig fristet til å ta imot. Beliggenheten er helt perfekt for meg og ungene går i barnehage i Fyllingsdalen, lett å levere og hente sånn sett:)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 Jeg tror ikke du skal være redd for det. Om det er sant, så må hun enten være sparket, eller veldig skjerpet! Dessuten er det så mange flinke og gode mennesker som jobber der, at du vil nok trivdes godt! Betanien er så mye bedre enn feks. Løvåsen (om du vurderer det)! Betanien tar seg mye bedre av beboerne, i samarbeid med aktivitør, lege og fysioterapeut. Og de som jobber der, har mye å gi. Som du sier er det foreløpig "bare" et vikariat. Du blir ikke værende der for alltid uansett. Og du har også rett til å si opp. Så om det er et menneske der du ikke liker, så holder du ut 3 mnd. Velkommen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå