Gå til innhold

lei!!

endelig etter 11pp:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kom mensen igjen i dag. Nå er jeg lei!!! Har prøvd i et år nå, men ingenting skjer. sluttet på ppillen sist sommer og har hatt regelmessig mens siden. kommer på dag 28 hver gang og påvist eggløsning dag 16 flere ganger.burde jo ikke være så vanskelig å treffe da!!?

Flere som har stabil syklus men enda ikke får det til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å ja da! Stort sett stabil syklus, men er likevel inne i min 22 pp, så du er nok ikke alene. Bruker du eggløsnings tester da??? Har du vært til noen Gyn. undersøkelse og sjekket at alt er som det skal???

Lykke til!

Skrevet

hei. 22pp ja, uff det er leenge:(

Jada, tatt eggløsningstester flere ganger og slår ut hver gang, så bra det da:) vært hos gyn.og hadde faktisk eggløsning når jeg var der også, tok innvendig ultralyd så hun så det. av det hun kunne se der så alt bra ut. MEN,desverre ble jeg operert for sprukken blindtarmbetennelse med bukhinnebetennelse når jeg var 6 år, som igjen har ført til sammenvoksinger i buken . Så dette kan ha ført til at egglederene er tette:( eller ligger i klem:(

Lykke til deg også:)

Skrevet

hei!

vi har også prøvd et år nå. Ingenting skjer, men jeg får ikke påvist eggløsning engang, har 40 dagers syklus, stabil.

kjenner jeg blir motløs innimellom, samtidig som jeg prøver hardt å ikke stresse.

lykke til videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...