Gå til innhold

Dumme bekymringer - egentlig helt uten grunn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det to uker til jeg skal på ordinær ultralyd (17+5 idag og ultralyd er 19+6) og nervene er allerede i høyspenn!

Det er egentlig ingen grunn til at jeg er så nervøs. Jeg har ikke hatt en eneste blødning, ingen vondter unntatt de som det står at er vanlige og jeg trooooor jeg har kjent noen bittebittesmå bevegelser et par ganger. I tillegg var vi på en privat ultralyd i uke 12 hvor alt så ut som det skulle.

Det er jo forsåvidt greit å være klar over at det alt ikke nødvendigvis er slik som det skal og ikke får vi gjort noe fra eller til med det, men jeg skulle ønske jeg klarte å slappe av litt mer. Egentlig skulle jeg vært på ultralyden om ei uke, men fordi jeg ikke er hjemme da måtte den flyttes ei uke fram og det virker så ueeeeendelig mye lenger til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner at du er nervøs, og tror det er ganske naturlig. Jeg var kjempenervøs selv, og mannen min også, selvom vi hadde hatt to tidlige UL der alt var i orden, og alt viste seg å være i orden på ordinær UL også. :-) Tenker det er en del av morsfølelsen som setter inn .. man vil vel alltid være litt bekymret for barnet sitt fordi man er så glad i det :o) Jeg tenker du kan slappe av og glede deg. Hvis noe skulle være uvanlig der inne er det mange flinke folk som kan følge dere opp, men som du sier: alt var som det skulle i uke 12 så tenker alt er i skjønneste orden. :-) Lykke til!

Skrevet

Takk for det! :)

Jeg prøver å ikke tenke altfor mye på det, men det hender at tankene dukker opp nå som det nærmer seg. Jeg hadde de samme tankene før den tidlige ultralyden også, men hun teknikeren sa at hun henviste videre til sykehuset om hun mistenkte noen ting som helst og at terskelen hennes for å henvise videre var lav. Det var litt godt å høre. Da var i det minste alt bra i uke 12. Og nå kan jeg kjenne at magen er litt hard og at livmora har kommet lenger opp, så det virker jo som det vokser som det skal.

Håper og tror at alt er bra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...