førstegang87 Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Dere i 2 trimester.. noen som var sinnsykt kvalm og dårlige i begynnelsen som har blitt kvitt kvalmen ?? er 7'+5 og er såå dårlig =(
Spinella Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 He he, det er kanskje litt dårlig gjort av meg å svare deg, for jeg er 23+2 og er kvalm enda. På langt nær så ille som det var da jeg var i første trimester, men litt småkvalm om morgenen og hvis noe lukter ekkelt, da blir jeg kvalm. Men for de aller fleste så blir man bedre rundt uke 12. Og for noen blir kvalmen helt borte da. Men du kan tenke som så at kvalmen er et tegn på at alt er i skjønneste orden med den lille spira di, på den måten lrte jeg meg å like kvalmen (litt ihvertfall).
mamma til 3:) Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Er 26+1 og fortsatt kvalm:( Men var ikke kvalm så lenge de to første svangerskapa, så det kan jo gå over rundt 12 uker for deg:) Lykke til!
Nathe Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Min kvalme begynte å gi seg etter uke 10. Kan en skjelden gang nå kjenne litt kvalme om morgenen, men det blir bare skjeldnere og skjeldnere )
fjellfiol Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Kvalmen gav seg litt etter litt fra uke 10, blir bare sjeldnere og sjeldnere, og ikke så kraftig. Er nå i uke 13 og bare litt uggen innimellom. Går rette veien:)
Mammaen til Lasse Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 Jeg var kvalm til rundt uke 16. Men så begynte kvalmen sent hos meg og da. Reagerer fortsatt på div lukter, men ikke så mye at jeg brekker meg lenger. ^^,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå