Gå til innhold

Flere her som har hatt 3+ i urin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen idag og utslag 3+ protein i urinen..

Fikk tabletter som jeg skulle gå på fordi han trudde det var uvi - men jeg har ingen spes følelse for det...

Vært plaget med uvi før og vet hvordan det er..

Han hadde skrivi en tilleggskommentar ABU? ved siden av, glemte helt å spørre om det fordi jeg var så opphengt i utslaget.

Skal gå på selexid- og ta ny prøve om en uke.

leser meg i hjel på svangerskapforgiftniinger hele tiden og piss redd for det rett å slett..

Men får vel ikke ta sorger på forskudd.

er kun i uke 22..

flere der ute? trenger en setning eller fler som kan roe meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke hatt 3+ men 2+..

Jeg tror ikke du skal bekymre deg så mye for svangerskapsforgiftning med mindre du har noen av de andre symptomene (høyt blodtrykk osv..)

Jeg har hørt at man kan få uvi uten noe særlig symptomer når man er gravid.. Det virker jo som om legen følger opp dette nøye nå siden du skal tilbake med ny prøve om en uke..

Prøv å slappe av og ta det med ro.. og ikke les så mye om sf.. (lettere sagt enn gjort men..)

Dette går veldig bra - og mest sannsynlig er prøven fin igjen neste uke! :)

Skrevet

har hatt 2+, legen sier det er "forurensing" pga fluor (den utfloden mange får når de er gravide) og at med mindre jeg får høyt blodtrykk osv så er det ingenting å bry seg om:) hadde 2+ og 3+ forrige sv.skap også uten at det var noe galt:) så ta det bare heeelt med ro=)

Skrevet

En uvi vil vel slå ut på leukocytter, ikke proteiner.??? Eller?!?! Ble usikker her nå. Men jeg hadde 2+ på leukocytter sist å har hatt en lett uvi(og påvist beta- streptokokker da, ugg) Men svangerskapsforgiftning tror jeg nok ikke det er. Ikke høyt blodtrykk eller mye vann i kroppen?!? Pust ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...