Gå til innhold

1 trimester, men ingen symptomer.. Hjelp?

Limila

Anbefalte innlegg

Hej alle sammen.

Jeg føler jeg trenger noen gode ord, men ærlige!

Jeg er nå 9-10 uker på veg, men har mistet ALLE mine symptomer på at jeg er gravid. Har vell egentlig ikke hatt mange symptomer i det hele tatt, men nå har jeg ingen.. tidligere hadde jeg ømme bryster, veldig trett og kanskje litt humørsvigninger.

Jeg ringte jordmor i dag og fortalte om situasjonen, og hun ba meg ta en ny graviditets test for og se. Og heldigvis var den positiv! Men likevell så er jeg veldig bekymret! mange sier jeg skal være glad for at jeg ikke sliter.. men jeg vil gjerne ha tilbake gravidfølelsen!

Jeg fann ut Veldig tidlig at jeg var gravid, allerede i uke 2! For det kjentes virkelig at det var noe som hadde skjedd med kroppen.

Kanskje jeg bare er blitt vandt til følelsen?? Jeg vet ikke..:-s

Håper det er flere der ute som kjenner til dette, og evt har noen erfaringer! :-)

Takk for alle svar!

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Eg har og ringt til jordmor, er uke 9 i dag og merker egentlig ingenting...var til lege for ei veke sida og då var alt bra, men no fikk eg berre en følelse av at eg ikkje kjente noko og at det dermed ikkje kunne vere noke. MEN jordmor sa at det var heilt normalt, og eg skulle berre sette pris på at eg ikkje lenger var kvalm og uvel, stikkinger i magen osv..ALLE er forskjellige, også symptona :) Vi må nok berre slappe av og prøve å ikkje tenke so mykje på det, skremme ofte oss sjølv, som regel alt er normalt :)

• 4 uker senere...

Sniker inn litt til dere...

Da jeg var gravid med førstemann fikk jeg ømme bryster, og var veldig trøtt i starten.

Så forsvant alle symptomer.

Litt senere fikk jeg halsbrann.

Jeg fødte en frisk gutt i uke 42.

3 år senere gikk jeg tvillinggravid hadde litt kvalme i starten, men så ingenting.

Kjente også sparkene sent pga mye morkake, men de er her nå friske og fine.

Det går bra for dere, er helt normalt.

Lykke til, og nyt tiden:-)

• 4 uker senere...

Kan tenke meg at når nr to er på vei og symptomene ikke vil gi seg, så lengter du tilbake til dette svangerskapet... ;)

Så lenge du ikke har kraftige smerter i livmora kombinert med blødninger, kan du gå utifra at alt er akkurat som det skal være. Selv er jeg i uke 17. Magen har ikke begynt å vokse. Jeg kjenner at det er liv, og var på UL i uke 12, men allikevel har jeg vanskelig for å tro det.

It's just one of those things. det er jo liksom helt normalt, men samtidig så er det så fjernt at det kan være veldig vanskelig å tro at det faktisk er noe der. Nyt det faktum at du kan leve tilnærmet normalt. Tror det er sunt å "glemme" det litt innimellom også. :)

Lykke til videre!! :)

• 5 måneder senere...

Jeg hadde INGEN symptomer fra uke 9 ca og til uke 18 :) så det er helt normalt ja. Jeg holdte på og fly på veggen!! jeg var så sinna, siden jeg ikke følte meg gravid og glad :P

Men guud så herlig det var når man begynte og kjenne liv! :) gled deg!

Er nå i uke 33, og det er så deilig og kjenne at den lille er der!

Annonse

Jeg hadde ingen gravidsymptomer i det hele tatt, med unntak av uteblitt mensen, positiv test og litt ømme pupper før ting begynte å vises. Ømme pupper tok nok slutt sånn rundt uke 9 trur jeg. Jeg er nå 36+4 og har en livlig krabat i mange:) Jeg kan virkelig anbefale deg å bestille tildlig ultralyd. Vi var på det i uke 11, og det var utrolig fint å endelig få bekrefta at det var et levende vesen inni der. Vi kunne se armer og bein og han snudde seg rundt og boksa, helt herlig.

• 4 uker senere...

Jeg er 19+5 i dag og har heller ingen symptomer har ikke hatt d heller:):):) var på UL i uke 13 og da va alt normalt:) skal på ny UL til uka gleder meg:) NYT D:) d skrive mye om alle som er plaget med d ene eller d andre og fint er d slik at di får støtte i hverandre, men vi uten problemer bør oxo rope ut! D E HERLIG OG VÆRE GRAVID:) klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...