Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var enda en foring over. Med armer og ben overalt. Noen gang sett flyvende grøt? Det gjør jeg flere ganger for dag. Smekker er for pyser for grøten skal jo helst være i håret, utover armer og ben og GJERNE på gulve og matta som alt setter seg fast i. Og la oss ikke glemme under bordet. Grøt som absolutt ikke klisser seg i det hele tatt. Neijda. Ikke så lenge siden jeg vasket men nå venter det meg en ny vaskerunde. Og flere blir det bare i dag. Kansje bare slutte å vaske? Blir jo like skittent om noen timer. Ikke tror jeg vaskemaskinen fungerer som den skal. Har ikke hatt rene klær siden lillegutt kom til verden ca. Noen som herpet den mens jeg var på sykehuset kansje? Hmm. Vurder nå tvangstrøye til gullet. Eller kansje bare slutte med mat og gå tilbake til fullflasking i stede? Men da begynner han sikkert å gulpe i stede. Det skal ikke være enkelt nei.

*Må leses med litt humor*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du finner noen som selger så må du si ifra :-) det er nok flere som kunne trengt en ja :-)

Gjest eelis+kian
Skrevet

Legg han på gulvet og sett deg på armene hans, da skal du se han ligger stille da! Hvis han blir høylydt, kan jeg anbefale hørselsvern - det funker ved leggetid så vel som til måltidene!

Skrevet

Hehe, artig å se det er flere som har det morsomt under matinga.. De eneste som jubler må være strømprodusentene...hehe

Skrevet

Next to tvangstrøye: Kjøp sånn heldekkende smekke som de har i barneavd på HM, og suppler med regnbukse og sydvest. Og dekk kjøkkenet i plast, så har du ikke behov for den vaskemaskina mer, bare å spyle barn og kjøkken i en omgang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...